کد خبر : 1826041 | 03 خرداد 1401 ساعت 20:03 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

کلوپ: رئال مادرید می‌داند چگونه پیروز شود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش در فصول اخیر به وضوح پیشرفت کرده است.

کلوپ: رئال مادرید می‌داند چگونه پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال پیش لیورپول در فینالی جنجالی و پرحاشیه و البته به دلیل اشتباهات بزرگ لوریس کاریوس، 1-3 در کیف مقابل رئال مادرید مغلوب شده و جام قهرمانی را به حریف واگذار کرد. حالا دوباره این دو تیم در فینال به مصاف یکدیگر می‌روند و یورگن کلوپ اعتراف کرد رئال مادرید روش کسب پیروزی در مسابقات بزرگ را به‌خوبی می‌داند.

یورگن کلوپ گفت: "پس از شکست مقابل رئال مادرید در کیف، به روش لیورپول پیشرفت کرده و البته در این سال‌ها راه سختی را طی کردیم. ما در برخی فینال‌های بزرگ در فصول اخیر مغلوب شده‌ایم، مانند فینال لیگ اروپا و فینال جام اتحادیه. همه این تجربیات در زندگی مهم هستند، اما به هیچ‌وجه خوب و خوشایند محسوب نمی‌شوند. ابتدا تیمی در سطح جهانی نبودیم، اما شما می‌خواهید به این هدف برسید و باید چگونگی طی مسیر پیشرفت را یاد بگیرید. 

1715665

این کاری است که ما انجام دادیم و من واقعا از پیشرفت بازیکنان لیورپول در طول سال‌های اخیر خوشحالم. این اتفاق زیاد رخ نداده، اما تعداد از بازیکنان به‌زودی سومین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه می‌کنند و این واقعا باورنکردنی است.

بازی کردن در مقابل تیمی مانند رئال مادرید همیشه دشوار است. اولین و مهم‌ترین مسئله این است که آنها تیمی در سطح جهانی‌ بوده و می‌دانند چگونه به برتری دست یابند. شرایط در بسیاری از موارد همچنان مانند گذشته است. ترکیب خط دفاعی‌ رئال مادرید به‌شدت تغییر کرده و دیگر کریستیانو رونالدو در خط حمله این تیم بازی نمی‌کند، اما کریم بنزما و بازیکنان جوان برزیلی ‌این تیم در این پست حاضر هستند."

دیدگاه‌ها