کد خبر : 1826058 | 03 خرداد 1401 ساعت 22:07 | 40.2K بازدید | 16 دیدگاه

ارلینگ هالند ما را انتخاب کرد؛

پاسخ قاطع سیتی؛ یونایتد بیشتر از ما خرج کرده!

فران سوریانو، مدیر ورزشی منچسترسیتی به دفاع از سیاست‌های این باشگاه پرداخته است.

پاسخ قاطع سیتی؛ یونایتد بیشتر از ما خرج کرده!

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین نقل و انتقالات تابستانی امسال در فصل بهار نهایی شد و ارلینگ هالند، گلزن جوان و نروژی دورتموند به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ مثبت داد. در سال‌های اخیر انتقادات زیادی از صرف مبالغ کلان در باشگاه منچسترسیتی صورت گرفته، اما فران سوریانو مدعی شد این تیم بیشتر از رقبای دیگر در بازار پول خرج نکرده است.

فران سوریانو گفت: "سیتی بیشتر از دیگران پول ندارد، فقط نگاه کنید منچستریونایتد در چند سال اخیر چقدر پول خرج کرده است. تمرکز ما روی فوتبال، بازی خوب و کسب پیروزی، به جای جذب ستاره است. ما ستاره‌ای درخشان مانند سرخیو آگوئرو داشتیم که با افزایش سن و سال جدا شد و ما یک سال به دنبال بازیکن جایگزین بودیم. ارلینگ هالند را جذب کردیم و به‌زودی معارفه او انجام می‌شود. 

1700190

ارلینگ هالند ‌آرامش خاطر و فرصت کافی برای انتخاب داشت. ما ‌پروژه را برای او توضیح داده‌ و این بازیکن را جذب کردیم، اما این دستمزد را منچستریونایتد، بایرن مونیخ یا رئال مادرید نیز می‌توانستند به او بدهند. خود ارلینگ هالند در نهایت تصمیم گرفت به کدام تیم برد و ما نیز از تصمیم این بازیکن خوشحالیم.

ما مطمئن هستیم که ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی خوب بازی خواهد کرد. کمی زمان برای تطبیق با شرایط جدید و صبر لازم است، اما با قدرت فیزیکی، توانایی فنی، استعداد و قدرت ذهنی این بازیکن، من مطمئن هستیم که هالند در ترکیب سیتی موفق خواهد شد. او باید شیوه بازی خود را کمی تغییر دهد تا با تیم جدیدش هماهنگ شود. در مقطعی هستیم که بازیکنان بزرگ می‌توانند انتخاب کنند و ارلینگ هالند سیتی را انتخاب کرده است. شما اعداد و ارقام این انتقال را دیده‌اید که بسیار معقول است. دستمزد پیشنهادی آن چیزی بود که از عهده ما برمی‌آید و حق هالند است."

دیدگاه‌ها