کد خبر : 1826069 | 03 خرداد 1401 ساعت 22:50 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

توخل: با آمار این مهاجمان قهرمان نمی‌شویم

توماس توخل، سرمربی چلسی اعتراف کرد که از عملکرد مهاجمانش در این فصل ناراضی است.

توخل: با آمار این مهاجمان قهرمان نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دو سال اخیر رقمی هنگفت نزدیک به 200 میلیون یورو برای خرید مهاجم جدید خرج کرده و نتیجه چندان اثربخشی نگرفته است. ابتدا این تیمو ورنر از لایپزیش بود که لباس چلسی را به تن کرده و نتوانست نمایش درخشانی داشته باشد. اما تابستان سال قبل آبی‌های لندن با پرداخت 115 میلیون یورو موفق به جذب روملو لوکاکو از اینتر شدند. اما این مهاجم بلژیکی نیز فصلی پرحاشیه و کم فروغ را در لندن سپری کرد. حالا توماس توخل تاکید کرد برای رسیدن به تیم‌هایی چون لیورپول و منچسترسیتی، مهاجمان چلسی در فصل بعد باید آمار بهتری داشته باشند.

1713999

توماس توخل گفت: "آماری که مهاجمان تیم چلسی در فصل جاری در لیگ برتر به ثبت رسانده‌اند، در درازمدت به ما اجازه نمی‌دهد تیم‌هایی مدعی مانند لیورپول و منچسترسیتی را شکست دهیم. اگر ما می‌خواهیم به این دو قدرت بزرگ و برتر لیگ در فصول بعدی نزدیک‌تر شویم، به درخشش در خط حمله نیاز داریم و مهاجمان چلسی باید کارنامه بهتری از خود بر جای بگذارند. 

البته من انگشت اتهام خود را به سوی بازیکن خاصی دراز نکرده و نمی‌خواهم مستقیما کسی را سرزنش کنم، اما ما برای کسب موفقیت نیاز به کارایی و درخشش فوق العاده از سوی همه بازیکنان داریم. اما بازیکنان چلسی در این فصل واقعا از نظر گلزنی و ارسال پاس گل آمار درخشانی ندارند."

1713998

دیدگاه‌ها