کد خبر : 1826070 | 03 خرداد 1401 ساعت 22:51 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

امروز نمی‌شد در هوای آزاد اهواز تمرین کرد؛

بهادرانی: لغو بازی‌ها برنامه کل لیگ را بهم می‌زند

مربی سپاهان معتقد است که لغو بازی‌های هفته بیست و نهم می‌تواند پایان لیگ را با مشکل مواجه کند.

بهادرانی: لغو بازی‌ها برنامه کل لیگ را بهم می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، بازی سپاهان و فولاد به دلیل آلودگی هوا به فردا موکول شد تا زردپوشان اصفهانی امروز در اهواز یک تمرین در سالن انجام داده و راهی هتل شوند. آنها منتظر تصمیم نهایی در خصوص برگزاری بازی در روز چهارشنبه هستند. فرهاد بهادرانی، مربی تیم سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در مورد این شرایط گفت: به دلیل شرایط بد آب و هوایی که اهواز داشت و دارد متاسفانه فعلا قرار شد بازی با یک روز تاخیر برگزار شود. با توجه به تاثیر نتایج بعضی از بازی‌ها روی سرنوشت بعضی از تیم‌ها، چند بازی دیگر هم لغو شد. امیدواریم که فردا شب شرایط بهتر و بازی‌ها برگزار شود.

وی در مورد برنامه تمرینی امروز تیمش با توجه به لغو بازی گفت: با توجه به اینکه آب و هوا خیلی بد بود و نمی ‌شد در هوای آزاد تمرین کرد، از باشگاه فولاد تقاضا کردیم که سالنی در اختیار ما بگذارد. آنها لطف کردند و یک سالن سرپوشیده در اختیار ما گذاشتند. شرایط تمرینی در داخل سالن بهتر بود و خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی با فولاد می‌تواند برنامه‌های سپاهان را خراب کند تاکید کرد: فکر می‌کنم برنامه کل لیگ به‌هم بخورد چون برنامه ریزی به‌گونه‌ای است که هر پنج روز یک‌بار بازی‌ها برگزار شود. اگر بازی‌های این هفته لغو شود مشخص نیست که چه زمانی بتوانند برگزار کنند. بعد از هفته پایانی، اردوی تیم ملی شروع می‌شود. امیدوارم که شرایط به‌گونه‌ای باشد که نظم لیگ و برنامه‌های لیگ باهم تداخل پیدا نکند. در این صورت هم بازی‌ها بدون مشکل به پایان می‌رسد و هم تیم ملی می‌تواند به برنامه‌های آماده سازی خود برسد و انشالله در جام جهانی موفق باشد.

بهادرانی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات خوزستان و چند استان دیگر که درگیر آلودگی هوا هستند گفت: چند استان دیگر هم درگیر گرد و غبار شدید هستند شرایط خوزستان بدتر است. امیدواریم که تدابیری برای استان خوزستان اندیشیده شود تا از این مشکلات عبور کند. همچنین حادثه اخیر را به مردم داغدار آبادان تسلیت می‌گویم.

دیدگاه‌ها