کد خبر : 1826071 | 03 خرداد 1401 ساعت 23:07 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

به دنبال تاریخ‌سازی هستیم؛

مورینیو: تجربیات قبلی فردا شب به دردم نمی‌خورد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم اعتراف کرد تجربیات گذشته برای فینال فردا شب برابر فاینورد به دردش نمی‌خورد.

مورینیو: تجربیات قبلی فردا شب به دردم نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، رم ابتدای هفته با سه گل از سد تورینو گذشته و در نهایت در جدول این‌ فصل سری آ ششم شد. اما جالوروسی از سال 2008 و زمانی که با لوچیانو اسپالتی قهرمان کوپا ایتالیا شد، هیچ جامی کسب نکرده است. این باشگاه فردا شب اولین فینال اروپایی خود را پس از 31 سال برگزار کرده و برای فتح لیگ کنفرانس، در تیرانا به مصاف فاینورد می‌رود. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد جالوروسی به دنبال تاریخ سازی در فینال فردا شب است.

1692873

ژوزه مورینیو گفت: "ما با برگزاری دو فینال در طی چهار روز به مقطع پایانی فصل رسیدیم. در اولین فینال به چیزی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم، سهمیه لیگ اروپا. ما موفق شدیم در آن فینال پیروز شویم. ما هدف دیگری در پیش روی خود داریم. برای باشگاهی مانند رم طبیعی است که در اروپا حضور پیدا کند و ما تاریخ سازی نکرده‌ایم، اما این فینال مسابقه‌ای برای ثبت در تاریخ است. ما دست به کار بزرگی زده و به اینجا رسیده‌ایم، اما حالا باید تمام تلاش‌مان را کنیم تا کار را تمام کنیم.

این یک فینال است و تا فردا هیچ چیز دیگری در سرم نمی‌چرخد؛ من این‌گونه هستم. برخلاف آنچه خودم فکر می‌کردم، تجربه حضور در فینال‌های اروپایی در گذشته هیچ کمکی به من برای بازی فردا شب نخواهد کرد. من همان حسی را دارم که در اولین فینال خود داشتم. من متمرکز هستم و شاید این روش من برای آماده شدن برای چنین مسابقاتی باشد.

شرایط هنریک میخیتاریان برای دیدار با فاینورد؟ حضور در تمرینات امروز برای او مهم بود و من به تجربه هنریک اعتماد دارم. میخیتاریان شرایط فیزیکی خود را بهتر از هر کسی می‌شناسد؛ او در پایان تمرین به من گفت که می‌تواند برای مسابقه فردا شب در زمین حضور پیدا کند."

دیدگاه‌ها