کد خبر : 1826097 | 04 خرداد 1401 ساعت 10:12 | 10.2K بازدید | 15 دیدگاه

جیمی کاراگر:

درک می‌کنم چرا صلاح به دنبال انتقام است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که حس انتقام‌جویی محمد صلاح در بازی برابر رئال مادرید به او کمک می‌کند.

درک می‌کنم چرا صلاح به دنبال انتقام است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شنبه شب در دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. 
صلاح در چند هفته اخیر بارها از این تقابل ابراز خوشحالی کرده و مدعی شده بود که قصد دارد انتقام شکست در فینال سال 2018 برابر این تیم و مصدومیتی که در آن بازی گریبانگیر او شده بود را بگیرد. 
کاراگر در گفتگو با سی بی اس در این باره اظهار داشت:« فکر می‌کنم این انگیزه بزرگی برای او است. صلاح بسیار خشمگین است چون آن بازی به نوعی لحظه درخشش او بود. او در آن فصل فوق العاده ظاهر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت. این بازیکن 44 گل زده بود و نگاه تمام دنیا به او بود.»

 

1707397


او با اشاره به اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد گفت:« تمام فصل حول محور فتح لیگ قهرمانان توسط او برای لیورپول شکل گرفته بود و ناگهان راموس سر رسید. سرخیو راموس از تجربه، هنر سیاه یا هر چیزی که اسمش را می‌گذارید استفاده کرد و من فکر می‌کنم این شکست بزرگی برای صلاح بود.»
این ستاره سابق لیورپول درباره اظهارات اخیر صلاح اضافه کرد:« بازیکنان و مربیان هرگز دوست ندارند درباره انتقام صحبت کنند. آنها دوست ندارند از این واژه در رسانه‌ها استفاده کنند اما همه ما به آن فکر می‌کنیم! این چیزی است که نیازی به گفتنش نیست اما من از این که محمد صلاح تا این حد صادق بوده که در این باره صحبت کند خوشحالم و او را تحسین می‌کنم. او عزمش را برای پیروزی در این بازی جزم کرده و این باعث می‌شود من به عنوان هوادار لیورپول احساس خوبی داشته باشم.»

دیدگاه‌ها