کد خبر : 1826101 | 04 خرداد 1401 ساعت 10:37 | 22.9K بازدید | 19 دیدگاه

مورینیو: من دیگر آقای خاص نیستم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که استفاده از عبارت آقای خاص برای او دیگر منطقی نیست.

مورینیو: من دیگر آقای خاص نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیدار فینال لیگ کنفرانس اروپا در تیرانا به مصاف فاینورد خواهد رفت و امیدوار است که بتواند اولین قهرمان این رقابت‌های اروپایی لقب بگیرد. 
مورینیو پیش از این موفق شده قهرمانی در اروپا را با پورتو در لیگ قهرمانان تجربه کند و پس از آن بود که در گفتگو با رسانه‌ها از لقب آقای خاص برای خودش استفاده کرد. لقبی که در طول این سال‌ها همواره از سوی بسیاری از رسانه‌ها و هواداران تیم‌هایی که او هدایت آنها را برعهده داشت مورد استفاده قرار گرفت. 
با این حال به نظر می‌رسد که پس از گذشته نزدیک به 20 سال و حالا در آستانه یک فینال اروپایی دیگر، سرمربی فعلی رم دیگر تمایلی به استفاده از این لقب ندارد. 

 

1711244


این مربی پرتغالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر فاینورد در این باره گفت:« داستان آقای خاص دیگر منطقی نیست و معنای خاصی ندارد. این موضوعی است که در ابتدای دوران حرفه‌ای مربیگری من مطرح شده بود.»
مورینیو با اشاره به اتفاقاتی که در طول این سال‌ها رخ داده و تجربیاتی که به دست آورده اظهار داشت:« در هر حال وقتی شما جلوتر می‌روید، رشد می‌کنید و بیشتر به این که به جای خودتان به دیگران کمک کنید فکر می‌کنید. بنابراین این لقب برای من به تاریخ پیوسته است. فردا من سعی خواهم کرد که به دیگران کمک کنم.»
سرمربی رم سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان با پورتو و لیگ اروپا با چلسی و منچستریونایتد را دارد و حالا قصد دارد که نامش را به عنوان اولین مربی‌ای که قهرمانی در هر سه لیگ اروپایی را تجربه کرده به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها