کد خبر : 1826140 | 04 خرداد 1401 ساعت 12:37 | 35.2K بازدید | 9 دیدگاه

حمله نهایی بارسلونا برای جذب دو ستاره چلسی

به نظر می‌رسد که در چند روز آینده وضعیت انتقال سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو به بارسلونا مشخص خواهد شد.

حمله نهایی بارسلونا برای جذب دو ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو می توانند دو بازیکنی باشند که برای تقویت بارسلونا به خدمت گرفته می شوند. به علاوه به نظر می رسد که جذب فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن نیز توسط این باشگاه قطعی شده است. در عین حال آسپلیکوئتا برای ژاوی در اولویت است و باشگاه نیز او را خریدی امکان پذیر می داند. در مورد مارکوس آلونسو اما اوضاع متفاوت است زیرا تردیدهایی در بارسلونا وجود دارد که آیا آنها می توانند خواسته های اقتصادی چلسی را برای جذب این مدافع چپ اسپانیایی برآورده کنند یا خیر.

1713121

از روز جمعه سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو می‌توانند به شکل رسمی برای جدایی از چلسی با این باشگاه وارد مذاکره شوند. فالی رمضانی، ایجنت مادریدی، دیروز برای پیشبرد مذاکرات با چلسی در لندن بود. با این حال هنوز مشخص نیست که توافق در این زمینه حاصل شود چرا که هم آسپلیکوئتا و هم آلونسو یک فصل دیگر با چلسی قرارداد دارند و توماس توخل نیز اعتقاد ویژه‌ای به آنها دارد.

بارسا هفته ها با این دو بازیکن در حال مذاکره بوده به خصوص با آسپلیکوئتا که تماس‌های مکرر بین دو طرف بر قرار بوده است. ژاوی این مدافع اسپانیایی و باتجربه را یک مهره کلیدی برای تیمش می داند. او می‌تواند هم به عنوان یک مدافع میانی و هم یک مدافع چپ به میدان برود. او تجربه، رهبری و شخصیت را برای دفاع بارسا به ارمغان می آورد و در اولویت قرار دارد.

قرارداد آسپلیکوئتا با چلسی در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می‌رسید اما با توجه بند موجود در آن این قرارداد به مدت یک فصل دیگر به طور خودکار تمدید شد. این مدافع به دنبال این بود که با چلسی مذاکره کند اما مشخص نبودن مالکیت باشگاه مانع از این اتفاق شده بود اما حالا منتظر می‌ماند تا در روز جمعه مذاکرات خود را با مالکان جدید باشگاه آغاز کند.

1714242

همانطور که گفته شد در مورد مارکوس آلونسو اوضاع متفاوت است. گزارش‌های تأیید نشده حاکی از آن است که قرار است روز دوشنبه مذاکراتی بین بارسلونا و این بازیکن و مدیر برنامه هایش انجام شود. با این حال به نظر نمی‌رسد که بارسا تمایل داشته باشد مبلغ 20 میلیون یورویی که چلسی می‌خواهد را برای این انتقال بپردازد. با این وجود چند روز آینده در رابطه با این دو انتقال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها