کد خبر : 1826142 | 04 خرداد 1401 ساعت 12:45 | 25.9K بازدید | 10 دیدگاه

رونالدینیو: آرزویم بازی کنار صلاح بود

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که مهم‌ترین نکته برای محمد صلاح این است که خوشحال باشد.

رونالدینیو: آرزویم بازی کنار صلاح بود

به گزارش "ورزش سه"، صلاح این فصل هم مانند چند فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب لیورپول داشت و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در مسیر کسب قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه و صعود به فینال لیگ قهرمانان بوده است. 
او یکی از ستاره‌های تیم یورگن کلوپ در لیگ برتر هم بود  اما در نهایت نتوانست جام قهرمانی را برای لیورپول به ارمغان بیاورد و این تیم با یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی به نایب قهرمانی اکتفا کرد. 
قرارداد این بازیکن مصری در تابستان سال آینده با لیورپول به پایان می‌رسید و در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این تیم مطرح شده است. 

 

1715652


رونالدینیو که برای تماشای دیدارهای لیگ مصر به این کشور سفر کرده درباره این بازیکن گفت:« توصیه‌ای به صلاح برای آینده‌اش؟ مهم‌ترین نکته برای او این است که خوشحال باشد. فوتبال منبع خوشحالی است و اصلا مهم نیست که او برای چه تیمی بازی می‌کند.»
این ستاره سابق بارسلونا با تمجید از این بازیکن اظهار داشت:« او باید به بازی به سبکی که خوشحالش می‌کند ادامه دهد چون هیچ چیز بهتر از فوتبال بازی کردن نیست. من دوست داشتم می‌توانستم کنار صلاح بازی کنم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست که من همیشه دوست دارم بازی او را در لیورپول تماشا کنم.»
صلاح این فصل موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر را به صورت مشترک با هیونگ مین سون به دست آورد و همچنین عنوان بهترین پاسور این رقابت‌ها را با 13 پاس گل نیز از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها