کد خبر : 1826147 | 04 خرداد 1401 ساعت 12:59 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

AFC کاپ؛ الکویت صعود نکرد

تیم الکویت که از یک بازیکن ایرانی درترکیب بهره می برد در بازی پایانی در برابر الجبله سوریه به نتیجه مساوی دست یافت و در گروهش دوم شد.

AFC کاپ؛ الکویت صعود نکرد

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که تیم الکویت شانس صعود به دور حذفی مسابقات AFC کاپ را از دست داد. در بازی با الجبله سوریه سرمربی تیم الکویت همانند دیدارهای قبلی از علی پوردارا بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد اما الکویت برای صعود به دور حذفی بازی ها نیاز به برد در این دیدار داشت که در نهایت به نتیجه مساوی دست یافت و شانس صعود را از دست داد.

علی پوردارا که پیش تر توسط مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم امید دعوت شده بود اما نتوانست مجوز قانونی حضور در اردوی تیم امید را به دست بیاورد این فصل به همراه الکویت قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کویت را تجربه کرد. او هم چنین برای تیم زیر 20 سال الکویت در مسابقات داخلی به میدان رفت و در نهایت قهرمانی را جشن گرفت. این بازیکن چپ پا در بازی های AFC کاپ در پست مدافع و وینگر چپ برای تیمش بازی کرد.

در پایان بازی های AFC کاپ در گروه A تیم السیب عمان با 6 امتیاز اول شد. الکویت با 5 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. الجبله با 4 امتیاز و النصر هم با 1 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

1716396

دیدگاه‌ها