کد خبر : 1826156 | 04 خرداد 1401 ساعت 13:57 | 31.7K بازدید | 4 دیدگاه

تایید ستاره برزیلی؛ به تمدید قرارداد با رئال نزدیکم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تایید کرد که به تمدید قرارداد با این باشگاه بسیار نزدیک است.

تایید ستاره برزیلی؛ به تمدید قرارداد با رئال نزدیکم

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدا هواداران رئال مادرید امید چندانی به وینیسیوس جونیور برای تبدیل شدن به یک ستاره در سطح جهانی نداشتند اما این وینگر برزیلی در یکی دو فصل اخیر به شکل خیره‌کننده‌ای پیشرفت کرده است. اوج کار وینیسیوس جونیور در این فصل بوده که توانسته زیر نظر سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی بهترین فرم خود را ارائه دهد.

1715472

در حقیقت ستاره برزیلی در این فصل کنار کریم بنزما زوج ترسناکی را در خط حمله رئال مادرید تشکیل داده‌اند. وینیسیوس یکی از مهم‌ترین ارکان قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به شمار می‌آمد و در 35 بازی برای این تیم آمار فوق العاده 17 گل و 10 پاس گل را از خود به ثبت رساند. این ستاره 21 ساله همچنین با نمایش های درخشان خود نقش مهمی در صعود لوس بلانکوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

قرارداد فعلی وینیسیوس با رئال مادرید تا سال 2024 اعتبار دارد و بعد از ناکامی این باشگاه در جذب کیلیان امباپه حالا تمدید با این بازیکن به یکی از مهم‌ترین دغدغه های هواداران و مدیران لوس بلانکوس تبدیل شده است. با این وجود در هفته‌های گذشته گزارش ها حاکی از آن بوده که مذاکرات خوبی بین دو طرف انجام شده و حالا خود این ستاره برزیلی نیز این مسئله را تأیید کرده است. وینیسیوس ضمن واکنش به شایعات علاقه پاری سن ژرمن به او گفت: " من می‌خواهم در رئال مادرید بمانم و به تمدید قرارداد با این تیم بسیار نزدیک هستم."

1698650

وینیسیوس در ادامه درباره بازگشت فوق العاده رئال برابر پاری سن ژرمن و دیدار فینال مقابل لیورپول نیز گفت: "بازگشت مقابل پاری سن ژرمن بسیار جذاب بود، ما در 10 دقیقه برگشتیم و در 15 دقیقه آخر از بازی لذت بردیم. بازی مقابل سیتی بسیار سخت تر بود و ما زجر کشیدیم. ما بازی‌های زیادی از لیورپول را تماشا کرده ایم و آنها واقعاً تیم‌های بزرگی هستند. تیم پرقدرتی که فشار زیادی می آورد و ما اگر بتوانیم با این موضوع مقابله کنیم پیروز خواهیم شد."

دیدگاه‌ها