کد خبر : 1826182 | 04 خرداد 1401 ساعت 17:35 | 12.7K بازدید | 4 دیدگاه

خبر بد برای کلوپ

غیبت ادامه‌دار تیاگو؛ فینال از دست رفت؟

تیاگو آلکانتارا امروز هم نتوانسد در تمرین گروهی لیورپول حاضر شود.

غیبت ادامه‌دار تیاگو؛ فینال از دست رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یک‌شنبه گذشته در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون ‌رفت و در نهایت 3-1 پیروز شد ولی تیاگو آلکانتارا هافبک ارزشمند اسپانیایی خود را همچون عنوان قهرمانی لیگ برتر از دست داد.

1715561

 

در نیمه اول بازی یک اتفاق نگران کننده برای لیورپول رخ داد. در لحظات پایانی 45 دقیقه ابتدایی تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی قرمزها دچار آسیب‌دیدگی شد. این هافبک خلاق لیورپول تا پایان نیمه اول به کار خود ادامه داد اما در بین دو نیمه تعویض شد و جیمز میلنر جای او را در زمین مسابقه گرفت.
مصدومیت تیاگو آلکانتارا در حالی اتفاق افتاده که لیورپول شنبه پیش باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

1715560

 

تمرین گروهی امروز لیورپول با حضور عکاسان و خبرنگاران برگزار شد و در حالی که جو گومز و فابینیو، دو بازیکن مصدوم دیگر قرمزها در آن حاضر بودند، تیاگو غایب بزرگ لقب گرفت تا مشخص شود مصدومیت او همچنان بهبود پیدا نکرده است. روز گذشته اعلام شده بود که شدت مصدومیت چندان زیاد نبوده و تیاگو حتی ممکن است به فینال برسد اما او هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی حاضر شود. باید دید در دو روز اینده شرایط چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها