کد خبر : 1826287 | 05 خرداد 1401 ساعت 12:20 | 45.2K بازدید | 7 دیدگاه

انگشت اتهام به سوی مهدی علی

او باعث شد تا شباب الاهلی از قایدی ناامید شود!

هواداران شباب الاهلی معتقدند که تصمیمات مهدی علی باعث شد تا نام قایدی در میان بازیکنانی قرار گیرد که باشگاه‌هایشان را ناامید کرده‌اند.

او باعث شد تا شباب الاهلی از قایدی ناامید شود!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث و گمانه زنی پیرامون آینده کاری مهدی قایدی در رسانه‌های منطقه منتشر می‌شود. در حالی‌که امروز نشریه العرب قطر از علاقه استقلال و الغرافه برای جذب قایدی خبر داده بود، حالا روزنامه امارات الیوم از قرار گرفتن نام این بازیکن در میان خارجی‌هایی که باشگاه‌هایشان را نا امید کرده‌اند، خبر داده است.

درخشش باشوی کوچک در لیگ قهرمانان فصل قبل باعث توجه بسیاری از باشگاه‌ها به این بازیکن شد. از الغرافه، سلتیک، آ.ا.ک آتن و... به‌عنوان تیم‌های خواهان این بازیکن نام برده می‌شد اما در نهایت این بازیکن لیگ امارات و تیم شباب الاهلی را برای مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

هر چقدر که این بازیکن آغاز خوبی با این تیم داشت، اما رفته‌رفته به دلیل تصمیمات کادر فنی، از ترکیب اصلی دور شد. حالا روزنامه امارات الیوم در مطلبی با عنوان هفت بازیکن خارجی ادنوک لیگ که تیم‌های خود را ناامید کرده‌اند، به مهدی قایدی نیز پرداخته است.

در این فهرست که نام بازیکنانی مانند برنارد و بن مالانگو (الشارجه)، مهدی عبید و رایان مندز (النصر)، رامیرو (الوصل) و میلوش کوزانوویچ (الجزیره) دیده می‌شود، آمده است: مهدی قایدی بازیکن ایرانی شباب الاهلی با تبلیغات گسترده‌ای به این تیم پیوست تا نشان دهد این بازیکن جانشین عمر عبدالرحمن (عموری) با استعداد خواهد بود و بتواند به شکلی متفاوت ظاهر شده و شباب الاهلی را رهبری کند.

امارات الیوم در ادامه به درخشش باشوی کوچک در ابتدای فصل پرداخته و نوشته است: او با یک شروع قدرتمند مقابل شارجه دو گل فوق العاده را به ثمر رساند، اما به سرعت ناپدید شد تا در بازی‌های زیادی به نیمکت شباب الاهلی بازگردد.

پس از انتشار این خبر در امارات الیوم، بسیاری از هواداران شباب الاهلی در فضای مجازی به انتقاد از عملکرد مهدی علی سرمربی این تیم پرداخته و اعتقاد دارند که تصمیمات این مربی باعث شده است تا سطح کیفی قایدی افت کرده و از دوران اوجش فاصله بگیرد.

با هم تعدادی از این توییت‌ها را مرور می‌کنیم:

1716647


قایدی تقصیری ندارد و مهدی علی مقصر است.

1716652


خطاب به ادمین: هیچ جای شک و تردیدی نیست. خدا از سر تقصیرات مهدی علی بگذرد. او کسی است که بازیکن را نابود کرد و او را روی نیمکت حبس کرد و باعث شد که سطح و کیفیت بازیکن پایین بیاید.

1716653


مهدی علی سرمربی این تیم مقصر است که مهدی قایدی به این سطح رسیده است و هر چیز دیگری غیر از این درست نیست. 

1716654


(خطاب به توییتی که مدعی شده است مهدی قایدی پایین‌تر از سطح تیم است):
خب پس سطح مهدی علی چگونه است؟ او خوب بوده است، باشد قبول می‌کنیم که سطح قایدی پایین است. اما داستان مهدی علی چیست؟ 

1716655


دیگر ادامه مسیر مهدی قایدی با این تیم ممکن نیست و دیگر در خواب ببینیم که همچین بازیکنی به الاهلی بیاید.

دیدگاه‌ها