کد خبر : 1826289 | 05 خرداد 1401 ساعت 14:00 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

ادوارد مندی:

صلاح و مانه امید جوانان آفریقایی هستند

ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی به تمجید از دو ستاره آفریقایی لیورپول پرداخته است.

صلاح و مانه امید جوانان آفریقایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح و سادیو مانه، دو ستاره گلزن و پرافتخار لیورپول به ترتیب اهل مصر و سنگال بوده و در سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب مرسی سایدی ها از خود ارائه داده اند. ادوارد مندی که خودش سال گذشته و بعد از درخشش در ترکیب چلسی عنوان بهترین دروازه بان جهان را از آن خود کرد، مدعی شد عملکرد چنین بازیکنانی به جوانان آفریقایی انگیزه پیشرفت داده و باعث می شود آنها برای گذر از محدودیت های موجود در این قاره تلاش کنند.

1716664

ادوارد مندی گفت: "وقتی بازیکنان آفریقایی، ستاره ای مانند محمد صلاح و سادیو مانه را می‌بینید که واقعا در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنند، متوجه خواهید شد که ما در مورد بهترین بازیکنان جهان صحبت می‌کنیم، نه فقط بهترین بازیکنان قاره آفریقا.

من فکر می کنم این هدفی است که باید در ادامه نیز روی آن تمرکز کرده و تلاش کنیم مسیر پیشرفت را طی کنیم. به نظر من محمد صلاح و سادیو مانه الگوهای واقعی و مثال های مهمی هستند. چنین بازیکنانی به جوانان آفریقایی امید می دهند و آنها را به تلاش بیشتر و گذشتن از سد محدودیت های موجود، برای رسیدن به اهداف شان وادار می کنند. به نظر من در این شرایط می توان گفت که فوتبال در سطح اجتماعی بر مردم همه کشورهای جهان تاثیر گذاشته است."

دیدگاه‌ها