کد خبر : 1826292 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:33 | 67.7K بازدید | 5 دیدگاه

تکرار تاریخ تلخ اینتر؛

یک قربانی بزرگ دیگر؛ باز هم فروش ستاره!

به نظر می‌رسد الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی اینتر در فصل تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

یک قربانی بزرگ دیگر؛ باز هم فروش ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل و در چنین روزهایی بود که آنتونیو کونته بعد از فتح اسکودتو روی نیمکت اینتر، از این باشگاه جدا شده و استعفا داد. تمایل مدیران نراتزوری به فروش بازیکنان مهم ترکیب باعث شد کونته تمایلی به ماندن نشان نداده و بعد از دو سال اینتر را ترک کند. در ادامه همین اتفاق رخ داد و نراتزوری دو مهره ارزشمند خود یعنی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را با رقمی در حدود 175 میلیون یورو به چلسی و پاری سن ژرمن واگذار کرد.

1696952

اما به نظر می رسد این سناریو در تابستان پیش رو نیز در حال تکرار شدن است. اخیرا جلسه ای مابین استیون ژانگ و سیمونه اینزاگی برگزار شده و مالک اینتر به سرمربی باشگاه اطلاع داد که حداقل یک بازیکن مهم ترکیب برای رسیدن به تعادل مالی، در لیست فروش قرار دارد. گاتزتا دلااسپورت خبر از جدایی احتمالی الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی و 23 ساله نراتزوری داده و این مدافع باکیفیت احتمالا بای فصل بعد راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

اینتر به پیشنهادات بالای ۶۰ میلیون یورو برای فروش الساندرو باستونی پاسخ مثبت خواهد داد. به جز تاتنهام و در حقیقت آنتونیو کونته که این بازیکن را در ترکیب ثابت اینتر تحت هدایت خود قرار داد، حالا دیگر تیم های لیگ برتر مانند منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی نیز برای جذب این بازیکن اقدام خواهند کرد. به نظر می رسد مدیران اینتر قصد دارند برمر، مدافع 24 ساله و تنومند باشگاه تورینو را به عنوان جانشین الساندرو باستونی جذب کنند و توافقات ابتدایی بر سر این انتقال صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها