کد خبر : 1826320 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: بوکس ایران پوست اندازی کرده است

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی کشور نفرات جوانی را دیدم که نشان از پوست اندازی بوکس ایران بود.

رضایی: بوکس ایران پوست اندازی کرده است

به گزارش "ورزش سه" اشکان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی‌ خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و حضورش در لیست نفرات دعوت شده به اردوها توضیح داد: خدا را شکر مسابقات بعد از سه سال تعطیلی که برگزار شد سطح خوبی داشت و در اکثر وزن‌ها بوکسورها جوان بودند. بیشتر نفرات حاضر در مسابقات متولدین دهه ۸۰ بودند و این نشان می‌داد که بوکس ایران پوست اندازی کرده است.

او با اشاره به بالا بودن سطح رقابت‌ها گفت: کار هیچ‌کس برای رسیدن به پیراهن تیم ملی راحت نبود. قهرمانان المپیکی و ملی‌پوشان خوبی از جمله شه‌بخش، موسوی و ... در رقابت‌ها بودند که حضورشان سطح و هیجان رقابت‌ها را بسیار بالا برده بود.

ملی‌پوش بوکس ایران در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد سطح فنی ملی‌پوشان با سایر نفرات کشور زیاد است، توضیح داد: در این سه سالی که بوکس محدود شده، غیر از ملی‌پوشان اکثر قهرمانان از بوکس دور شدند و از شرایط مسابقه دور بودند. ملی‌پوشان ولی دائما در اردوها شرکت داشتند ک همین مساله کمی سطح ملی‌پوشان را بالاتر از سایر حریفان برده بود.

او درباره دیدار سخت خود مقابل باقر فرجی در فینال ۶۳ کیلوگرم نیز گفت: باقر فرجی و من سومین فینال قهرمانی کشور را با یکدیگر برگزار کردیم. ما در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۱۴۰۱ با هم به فینال رسیدیم که من دو بار و او یک بار پیروز شده‌ایم. دیدار سختی بود و مطمئن باشید نه تنها یک بار، بلکه چندین بار دیگر دوستانه با هم رقابت‌ داریم تا فرد شایسته فیکس تیم ملی شود.

رضایی در پاسخ به این سوال که می‌تواند قول مدال آسیایی بدهد؟ توضیح داد: در مسابقاتی که طی‌ چند وقت اخیر شرکت داشتم تجربه زیادی کسب کرده‌ام و خدا را شکر آمادگی خوبی هم دارم. شک نکنید بهترین نتیحه را کسب می‌کنم.

دیدگاه‌ها