کد خبر : 1826334 | 05 خرداد 1401 ساعت 15:27 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

شهرخودرو، هدف بعدی؛

مهاجری همشهری اول را خاک کرد!

رضا مهاجری مربی مشهدی و باتجربه فوتبال، از روزی که به مسجدسلیمان آمده، امیدها را برای بقای این تیم زنده نگه داشته است.

مهاجری همشهری اول را خاک کرد!

به گزارش "ورزش سه" او با نتیجه‌ای که دیروز کسب کرد سقوط فجرسپاسی با سرمربی مشهدی‌اش به لیگ دسته اول را قطعی کرد تا حالا برای ماندن فقط رقیبی به نام شهرخودرو داشته باشد.
او که سابقه همکاری با مجتبی سرآسیایی سرمربی فجری‌ها را در دو مقطع کوتاه و بلند یک بار در پدیده و یک بازی در مس کرمان دارد، حالا با نتایجی که کسب کرد و امتیازاتی که مربی مشهدی شیرازی‌ها از دست داد، سقوط آن‌ها را به لیگ یک قطعی کرد تا خیال خوزستانی‌ها را برای ماندن در لیگ راحت کند.
مهاجری و تیمش حالا فقط یک تساوی از دیدار با استقلال می‌خواهند که بقای تیمش در لیگ برتر قطعی شود، چه اینکه با پیش رو بودن دو بازی سخت پرسپولیس و فولاد مقابل شهرخودرو، احتمالاً شاگردان مهاجری به هر شکلی در لیگ برتر خواهند ماند.
به این‌ترتیب رضا مهاجری که ابتدای فصل بعد از تنها یک بازی از تیم مشهدی کنار گذاشته شد، حالا با نتایجی که کسب کرده و امتیازاتی که گرفته شهرخودرو را هم در آستانه سقوط قرار داده تا منجی مسجدسلیمانی‌ها لقب گیرد.
مهاجری در هفته پایانی در حالی‌که سرآسیایی را از دور رقابت بقا خارج کرده، حالا ماموریت حذف شهرخودرو دیگر رقیب همشهری‌اش از جدول لیگ برتر را دارد تا مسجدسلیمانی‌ها با خیالت راحت‌تری در لیگ بمانند.

دیدگاه‌ها