کد خبر : 1826335 | 05 خرداد 1401 ساعت 15:25 | 57.6K بازدید | 53 دیدگاه

مایکل اوون:

لیورپول بهتر است و رئال را با خاک یکسان می‌کند!

ستاره سابق فوتبال انگلیس معتقد است لیورپول در فینال لیگ قهرمانان کار دشواری برای برتری بر رئال نخواهد داشت.

لیورپول بهتر است و رئال را با خاک یکسان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و لیورپول شنبه شب در پاریس فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد و این بازی برای مایکل اوون از هر لحاظ خاص خواهد بود. برنده توپ طلای 2001 که در دوران فوتبالش برای هر دو تیم لیورپول و رئال بازی کرده، اعتقاد دارد که قرمزها کار دشواری برای پیروزی بر رئال ندارند. او سال 2005 از لیورپول به رئال پیوست و در 45 بازی توانست 16 گل نیز به ثمر برساند از جمله یک گل در ال کلاسیکو اما تابستان سال بعد به نیوکاسل واگذار شد.

1716724
 

اوون در مورد بازی فینال گفت:« لیورپول بهتر از رئال است و می‌تواند این تیم را با خاک یکسان کند! پیش بینی من برتری 3-0 یا 3-1 لیورپول است و با قاطیعت رئال را شکست می‌ دهد. معتقدم لیورپول یک تیم استثنایی و بسیار بسیار بهتر از رئال است.»

1715578

 

اوون ادامه داد:« اگر لیورپول مثل همیشه بازی کند، همین برای پیروزی بر رئال کافی خواهد بود. فکر می‌کنم فینالی تاکتیکی را شاهد باشیم و رئال در فکر ضدحمله خواهد بود. البته رئال امسال خارق العاده بوده و طبیعی است که پس از شکل صعودشان به بازی پایانی، از حالا خودشان را شانس اول قهرمانی بدانند. شیوه‌ای که پی‌اس جی، چلسی و سیتی را حذف کردند، در یادها خواهد ماند اما لیورپول تیمی باتجربه است و هرچند ترجیح می‌دادند در فینال برابر رئال قرار نگیرند ولی دست بالاتر را خواهند داشت. رئال در بازی‌های بزرگ و فینال‌ها باورنکردنی کار می‌کند، با این حال لیورپول هم از این حیث شرایط مشابهی دارد.»

1716725

 

اوون در پایان گفت:« همه می‌دانند که من نیمی از دوران فوتبالم در لیورپول بود و یک سال عالی را هم در رئال داشتم. تجربه بزرگ و باشکوهی بود و همیشه به پوشیدن پیراهن رئال و بازی در ورزشگاهی تاریخی مثل برنابئو افتخار کرده‌ام اما در فینال با لیورپول هستم.»

دیدگاه‌ها