کد خبر : 1826368 | 05 خرداد 1401 ساعت 22:21 | 4K بازدید | 3 دیدگاه

دانایی: ذوب آهن ۱۲ امتیاز از داوری ضرر کرده است

سجاد دانایی می‌گوید کار کردن با مهدی تارتار باعث پیشرفت فوتبال او شده است.

دانایی: ذوب آهن ۱۲ امتیاز از داوری ضرر کرده است

به گزارش ورزش سه، سجاد دانایی که فصل گذشته با تیم هوادار در لیگ دسته اول توپ می‌زد، در آغاز لیگ بیست و یکم با نظر مهدی تارتار به ذوب آهن پیوست. این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره‌ی دیدار ذوب ‌آهن و نساجی گفت: بازی سختی بود. نساجی چون خیالش از لیگ راحت شده بود، خیلی راحت و بسته بازی می‌کرد. ما حملات و موقعیت های زیادی داشتیم اما فرصت هایمان تبدیل به گل نشد و بازی مساوی شد.

او با تاکید بر بالا بودن انگیزه بازیکنان ذوب آهن برای ادامه لیگ بیان کرد: ما بیشتر برای خودمان تلاش می‌کنیم چون هم بحث مالی و هم بحث پیشرفت باشگاه درمیان است. ذوب آهن سال گذشته رتبه چهاردهم را کسب کرده اما ما امسال تلاش کردیم تا در نیمه بالای جدول باشیم و برای این مسئله هم تلاش می‌کنیم. بچه‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند.

دانایی با اشاره به اشتباهات داوری عنوان کرد: ما نمی‌خواهیم که داوری ها به نفع ما سوت بزنند؛ فقط می‌خواهیم که عادلانه قضاوت کنند. اگر داوری ها عادلانه بود ما حداقل پنجم می‌شدیم؛ من می‌توانم بگویم ما حداقل ۱۲ امتیاز از داوری ها ضرر کرده‌ایم و حتی در بازی قبل هم در نیمه‌ی دوم داور کاملا به نفع حریف سوت می‌زد.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد بیشتر اشتباهات داوری علیه ذوب آهن در اصفهان صورت گرفته است گفت: بیشتر اشتباهات داوری در بازی‌های خانگی ما پیش آمده است و واقعا سخت است داور در خانه خودتان سرتان را ببرد و این مسئله باعث فشار می‌شود. نمی‌دانیم داستان این ناداوری ها چیست.

هافبک تیم ذوب آهن درباره‌ نامشخص بودن برنامه‌ هفته‌ سی ام لیگ برتر عنوان کرد: تعطیلی لیگ قطعا باعث متضرر شدن همه تیم ها می‌شود اما شرایط یکسان است و اگر لیگ تعطیل شود هم برای استقلال تعطیل می‌شود؛ هم برای پرسپولیس، هم ما. مهم این است که بازیکنان و کادرفنی بتوانند عملکرد مناسبی در این وقفه داشته باشند تا تیم از حد خودش پایین‌ تر نیاید.

وی افزود: ما پیش از آغاز سال جدید پنج برد متوالی کسب کرده بودیم ولی یک وقفه در لیگ ایجاد شد و پس از آن ما بازی با نفت مسجد سلیمان را باختیم اما به هر حال شرایط برای همه یکسان است. حالا هم به‌خاطر شرایط آب و هوایی برنامه لیگ جا‌به‌جا شد و با توجه به اینکه در همه جای دنیا بازی های هفته آخر هم زمان برگزار می‌شوند نمی‌شود خرده گرفت. باید به برنامه سازمان لیگ احترام بگذاریم.

دانایی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن می‌تواند فصل را با رتبه هفتم به پایان برساند گفت: قطعا، خوشبختانه تیم های پایین تر از ما هم این هفته مساوی کردند و فاصله امتیاز ما حفظ شد. بنابراین با وجود اینکه بازی آینده‌مان سخت است می‌توانیم با همین رتبه لیگ را به پایان برسانیم. قطعا برای برد به سیرجان می‌رویم و تمام تلاشمان را برای حفظ رتبه می‌کنیم‌.

بازیکن ذوب آهن در مورد فصلی که در ذوب آهن پشت سر گذاشته اظهار داشت: من پس از ۳-۴ سال غیبت در لیگ برتر با نظر آقای تارتار به ذوب آهن آمدم. خیلی از شرایط راضی هستم و روز به روز هم پیشرفت را در خودم دیدم. می‌خواهم از همینجا از آقای تارتار تشکر کنم که در این موفقیت من تاثیر زیادی داشتند‌. وضعیت خیلی بهتری نسبت به سال های قبل دارم.

او در پایان گفت: از همه هواداران ذوب آهن که در طول فصل ما را تنها نگذاشتند و حمایت کردند تشکر می‌کنم. همچنین از مدیریت و کادر فنی به خصوص آقای تارتار ممنونم.

دیدگاه‌ها