کد خبر : 1826373 | 06 خرداد 1401 ساعت 09:19 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

جایزه جدید لیگ برتر انگلیس به تاتنهام رسید

باشگاه تاتنهام جایزه غیر محتمل ترین بازگشت این فصل لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

جایزه جدید لیگ برتر انگلیس به تاتنهام رسید

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دراماتیک ترین بازی های این فصل لیگ برتر انگلیس دیدار بین دو تیم لسترسیتی و تاتنهام بود. بعد از گذشت چهار دقیقه از وقت های اضافه تاتنهام از حریف خود 2-1 عقب بود اما استیون برخواین در دقایق 95 و 97 برای تیم آنتونیو کونته گلزنی کرد تا آن‌ها با نتیجه 3-2 به پیروزی دست پیدا کنند؛ نبردی که تاثیر زیادی در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشت.

1716772

در ویدئویی که توسط حساب رسمی لیگ برتر منتشر شده است، تاتنهام با ورود به وقت‌های پایانی بازی، تنها 0.02 درصد شانس برد داشت. زمانی که برخواین اولین گل از دو گل خود را به ثمر رساند، این رقم به 1.5 درصد افزایش یافت بنابراین جایزه موسوم به "غیر محتمل ترین بازگشت" در این فصل از لیگ برتر انگلیس به تاتنهام رسید.

آمار احتمال برد که توسط Stats Perform بررسی می شود، شانس یک تیم را برای کسب پیروزی یا تساوی با شبیه سازی باقیمانده مسابقه را صد هزار بار محاسبه می کند. در حقیقت بعد از محاسبات انجام شده این نتیجه حاصل شد که تاتنهام کمترین شانس را برای بازگشت مقابل لسترسیتی داشته اما در نهایت موفق به انجام این کار شده تا جایزه جالب لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند.

1716770

گفتنی است این یک بازی باورنکردنی برای استیون برخواین بود که در دیگر بازی های لیگ برتر فقط یک گل به ثمر رساند. تاتنهام این فصل را با دو امتیاز بیشتر از آرسنال به پایان رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد؛ موفقیتی که این بازگشت بزرگ برابر لسترسیتی یکی از ارکان آن بود.

دیدگاه‌ها