کد خبر : 1826388 | 06 خرداد 1401 ساعت 12:26 | 43.1K بازدید | 22 دیدگاه

ایده جالب آنچلوتی برای افزایش انگیزه بازیکنان رئال

مارکا مدعی شد کارلو آنچلوتی قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا قصد دارد به شکل جالبی انگیزه بازیکنان را افزایش دهد.

ایده جالب آنچلوتی برای افزایش انگیزه بازیکنان رئال

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب یک دیدار سرنوشت ساز در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی خواهد بود. جایی که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه استادو فرانس پاریس برگزار می شود به مصاف لیورپول خواهد رفت. رئال در این مسابقه به دنبال کسب چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود خواهد بود در حالی که قرمزها انگیزه بسیار زیادی برای انتقام فینال چهار سال پیش دارند.

رئال مادرید به شکل شگفت‌انگیزی توانست جواز حضور در فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. آنها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفتند و در حالیکه همچون بازی رفت در دیدار برگشت نیز با تک گل کیلیان امباپه از حریف خود عقب افتاده بودند، نهایتاً با هت تریک کریم بنزما صعود شگفت انگیزی را به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ تجربه کردند.

1712947

در یک چهارم نهایی رئال مادرید مقابل چلسی قرار گرفت. شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی رفت 3-1 پیروز شدند تا به نظر برسد که کار دشواری برای صعود به نیمه نهایی ندارند. با این حال چلسی در بازی برگشت موفق شد با سه گل از رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو پیش بیفتد و این تیم را در آستانه حذف قرار دهد. با این حال تیم آنچلوتی یک بار دیگر به شکل شگفت‌انگیزی به بازی برگشت و با وجود شکست 3-2 به نیمه نهایی رسید.

اما اوج کار لوس بلانکوس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. جایی که آنها بعد از شکست 4-3 در دیدار رفت مقابل منچستر سیتی، تا دقیقه 90 مسابقه برگشت نیز با یک گل از حریف خود عقب بودند اما دو گل رودریگو و نهایتاً گلزنی بنزما از روی نقطه پنالتی در وقت‌های اضافه باعث شد که رئال مادرید علاوه بر رقم زدن یکی از فوق العاده ترین بازگشت های لیگ قهرمانان به فینال صعود کند.

1710952

شاگردان کارلو آنچلوتی فردا شب در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهند رفت. در همین راستا مارکا ادعای جالبی مطرح کرده است. بر اساس این گزارش کارلو آنچلوتی قصد دارد فردا صبح یعنی قبل از فینال لیگ قهرمانان ویدئویی از تمام بازگشت هایشان در این فصل را برای بازیکنان به نمایش بگذارد تا در تیم انگیزه قابل توجهی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها