کد خبر : 1826389 | 06 خرداد 1401 ساعت 12:28 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: تکواندو نیاز به همدلی دارد

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون تکواندو، گفت: هرگونه اعتراض و شکایت علیه مدیریت هادی ساعی در فدراسیون تکواندو را تکذیب کرده و معتقدم تکواندو نیازمند وفاق و همدلی است.

مهدوی: تکواندو نیاز به همدلی دارد

به گزارش "ورزش سه" حافظ مهدوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که توصیه شما برای خانواده تکواندو در شرایط فعلی چیست، گفت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده تکواندو باید تلاش کنیم این رشته پرافتخار در شرایط آرامش به  اهدافی که مردم از آن انتظار دارند دست یابد. زمان رقابت به پایان رسیده و اکنون فصل رفاقت است و همه اعضای این خانواده باید دست به دست هم دهند تا مدیریت جدید هادی ساعی برنامه های خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. 

وی در واکنش به این سوال که آیا قبول دارید که جامعه تکواندو انتظار دارند پیشکسوتان برای موفقیت تکواندو کنار این رشته باشند، گفت: خانواده بزرگ تکواندو همانطور که از قهرمانان خود انتظار کسب افتخار دارند، از پیشکسوتان و لیدرها نیز انتظار دارند شرایط را به بهترین شکل ممکن برای اجرای برنامه های فدراسیون آماده کرده و کمک حال هم باشند. وقتی مراجع ذیصلاح فرآیند انتخابات را تائید کرده و سکان هدایت فدراسیون به دست یکی از مفاخر این رشته افتاد، وظیفه ماست که از قانون تمکین کرده و به دور از هرگونه حب و بغض در جهت اهداف مدیریت جدید فدراسیون گام برداریم. 

مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا شما از رئیس فعلی فدراسیون تکواندو شکایت کرده اید،آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: من به عنوان عضو مجمع فدراسیون تکواندو از هرگونه اعتراض و شکوائیه ای که این روزها صحبت های آن در محافل تکواندو شنیده می شود، خود را بری دانسته وظیفه خود می دانم که همپای سایر ارکان تکواندو در جهت اهداف عالیه این رشته گام بردارم. 

وی در پایان گفت: تکواندو با زحمات آقای پولادگر افتخارات زیادی را برای ورزش ایران اسلامی کسب کرده و معتقدم باید بیشتر از قبل تلاش کنیم تا زحمات ایشان زیر سئوال نرود. تکواندو از نفاق و دشمنی لطمه خواهد خورد و سعی کنیم برای تکرار افتخارات گذشته پا به پای هم پیش رفته و کمک کنیم تکواندو همچنان پرچمدار رشته های ورزشی در ایران اسلامی باشد.

دیدگاه‌ها