کد خبر : 1826400 | 06 خرداد 1401 ساعت 13:13 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

اسکوچیچ: آماده‌سازی تیم‌ملی اولویت اول مسئولین نیست

دراگان اسکوچیچ پس از لغو دیدار تدارکاتی ایران با کانادا نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

اسکوچیچ: آماده‌سازی تیم‌ملی اولویت اول مسئولین نیست

به گزارش "ورزش سه"، درست پس از قطعی شدن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطر۲۰۲۲ دغدغه اسکوچیچ و اهالی فوتبال تدارک مناسب به منظور آماده‌سازی ایران برای جام جهانی بود.

در مدت اخیر اسامی کشورهای مطرحی برای برگزاری بازی دوستانه به میان آمده اما دو بازی نهایی شده ایران با کانادا و اکوادور یکی پس از دیگری لغو شد تا ایران برای فیفادی پیش‌رو برنامه مشخصی نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی که در مدت اخیر شاهد تنش‌های فدراسیون فوتبال بوده پس از لغو سفر به کانادا یک استوری به زبان فارسی منتشر کرد و از برگزاری یک کنفرانس خبر داد. در این استوری نوشته شده: "به نظر می‌رسد که رتق و فتق امور “مهم‌تری" چون برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال موجب شده آماده سازی تیم ملی و برآورده کردن نیازهای فنی و تدارکاتی این تیم اولویت اول مسئولین مربوطه نباشد.

در وضعیت سوررئال‌گونه فعلی، وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی کادر مربیان و بازیکنان این است که آنچه در توان دارند را با تمام وجود برای حفظ بزرگترین سرمایه تیم ملی که عشق و امید هواداران این تیم در سراسر دنیاست به کار گیرند. حق مسلم هر ایرانی است که در مورد تیم ملی و به ویژه آنچه از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی تا به امروز بر این امانت ارزنده گذشته و می‌گذرد بیش‌تر بدانند. به همین منظور طی چند روز آینده در یک کنفرانس خبری در این مورد به تفصیل صحبت خواهم کرد."

1716798

دیدگاه‌ها