کد خبر : 1826402 | 06 خرداد 1401 ساعت 13:15 | 13.6K بازدید | 6 دیدگاه

شکست 4 سال پیش را فراموش کرده‌ام

مانه: هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از رئال ندارم

ستاره سنگالی لیورپول به فینال فردا برابر رئال به عنوان یک دیدار انتقامی نگاه نمی کند.

مانه: هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از رئال ندارم

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید و لیورپول فردا شب در پاریس و از فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. تکرار فینال 4 سال پیش که رئال توانست به لطف درخشش گرت بیل 3-1 پیروز شود.

1716801

 

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در آستانه این بازی و در مصاحبه با مارکا در پاسخ به سوال روش مقابله با تیمی که 13 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد گفت:« صادقانه بگویم که نمی دانم رئال چند قهرمانی چمپیونزلیگ دارد ولی این چندان هم مهم نیست. مهم بازی فرداست و برای ما باارزش ترین بازی فصل است. تمام تمرکز روی این است که همه توان مان را برای پیروزی در زمین بگذاریم.»

مانه در مورد انگیزه انتقام جویی از رئال گفت:« خیر، برای من این یک بازی انتقامی نیست. رئال در فینال کی‌یف به شایستگی برنده شد و تیم بهتری بود. تبریک به آنها ولی بازی فردا کاملا متفاوت خواهد بود. ما آن شکست را فراموش کرده ایم و حالا یک تیم باتجربه تر و البته باکیفیت تر هستیم که می داند در چنین فینال هایی چطور باید بازی کند.»

1715412

 

بهترین مقطع فوتبالی:« بله، بدون شک چنین است. به تازگی مهمترین قهرمانی فوتبالی ام را با سنگال در جام ملت های آفریقا جشن گرفتم و با لیورپول نیز فاتح جام حذفی و جام اتحادیه شده ام. حالا هم که در فینال لیگ قهرمانان باید حاضر شویم.»

گلزنی در فینال و بالاتر بردن شانس توپ طلا:« من و هم تیمی هایم هر سال برای فتح تمامی جام ها کار را شروع می کنیم و فتح لیگ قهرمانان برای من و همه لیورپولی‌ها مهمترین اتفاق فصل خواهد بود. تمرکز روی فینال است نه درخشش فردی. در مورد توپ طلا کارشناسان باید رای بدهند. طبیعی است که بسیار خوشحال می شوم اگر توپ طلا را به دست بیاورم.»

دیدگاه‌ها