کد خبر : 1826487 | 07 خرداد 1401 ساعت 09:51 | 42.8K بازدید | 15 دیدگاه

کل کل آنچلوتی با مارسلو: بگو ترکیب را نمی‌دانی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، لحظات جالبی را در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لیورپول رقم زد.

کل کل آنچلوتی با مارسلو: بگو ترکیب را نمی‌دانی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول خواهد رفت. 
این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رئالی‌ها امیدوار هستند که قهرمانی‌شان در لالیگا را با پیروزی در این بازی تکمیل کنند و لیورپولی‌ها نیز می‌خواهند این جام را در کنار جام اتحادیه و جام حذفی این فصل به دست آورند تا عدم موفقیت‌شان در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر با اختلاف تنها یک امتیاز را تسکین دهند. 
آنچلوتی از چند روز قبل می‌داند که قصد دارد با چه ترکیبی در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر این حریف قدرتمند به میدان برود اما چیزی از این موضوع به بازیکنانش هم نگفته است. 
در نشست خبری پیش از دیدار برابر لیورپول از این مربی ایتالیایی سوال شد که اگر ممکن است چیزهایی را درباره ترکیبش مطرح کند. 

 

1716936


پس از مطرح شدن این سوال، آنچلوتی به سمت مارسلو که در این نشست خبری در کنارش حضور داشت، برگشت و پرسید که آیا او از ترکیب خبر دارد؟ این بازیکن برزیلی پاسخ مثبت داد. 
سرمربی رئال از او پرسید:« یعنی از کل ترکیب خبر داری؟»
مارسلو خندید و در جواب گفت:« نه، فقط حدس می‌زنم که چه ترکیبی داریم.»
آنچلوتی سپس رو به خبرنگاران برگشت و اظهار داشت:« می‌بینید؟ من حتی ترکیب تیم را به آنها هم نگفته‌ام، پس نمی‌توانم به شما هم چیزی بگویم.»
این موضوع لحظات جالب و سرگرم کننده‌ای را در نشست خبری پیش از این بازی رقم زده و باعث خنده خبرنگاران و افراد حاضر در اتاق کنفرانس شد.

دیدگاه‌ها