کد خبر : 1826496 | 07 خرداد 1401 ساعت 11:02 | 8K بازدید | 9 دیدگاه

آگوئرو: مطمئنم هالند ستاره سیتی خواهد بود

سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، از حضور ارلینگ هالند در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

آگوئرو: مطمئنم هالند ستاره سیتی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، انتقال هالند از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های پنجره تابستانی رقابت‌های اروپایی بوده است. 
مدیران سیتی تصمیم گرفتند بند فسخ 51 میلیون پوندی این بازیکن را به باشگاه دورتموند پرداخت کرده و با قراردادی پنج ساله او را به خدمت بگیرند. 
این بازیکن نروژی در طول چند فصل اخیر ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست و بسیاری از هواداران سیتی امیدوار هستند که حضور او در این تیم باعث شود که این تیم به رویای خود برای فتح لیگ قهرمانان اروپا جامه واقعیت بپوشاند. 
آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ باشگاه سیتی به حساب می‌آید نیز معتقد است که حضور این ستاره نروژی می‌تواند کمک بسیار بزرگی به باشگاه سابقش در سال‌های آینده باشد.

 

1712078


آگوئرو در گفتگو با سایت استیک درباره حضور این بازیکن در ورزشگاه اتحاد اظهار داشت:« من فکر می‌کنم او خرید بسیار خوبی است. هالند می‌تواند نقش مهمی در گلزنی داشته باشد و این اتفاق مهمی است. من امیدوارم او ده‌ها گل برای سیتی به ثمر برساند. سازگاری با لیگ برتر کمی زمان خواهد برد اما اطمینان دارم که او ستاره این تیم خواهد شد.»
این ستاره سابق منچسترسیتی درباره اهمیت حضور هالند در این تیم در فتح لیگ قهرمانان اضافه کرد:« درباره لیگ قهرمانان باید بدانیم که این وظیفه بزرگی است. اما فوتبال فقط به بازیکنان بستگی ندارد و یک بازی تیمی است. اگر کل تیم مانند او بازی کنند، این جام در دسترس خواهد بود. من فکر می‌کنم تجربه سیتی در چند فصل اخیر بیشتر شده و آنها دیر یا زود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها