کد خبر : 1836661 | 12 مرداد 1401 ساعت 21:14 | 15.9K بازدید | 6 دیدگاه

آگوئرو: اگر قلبم اجازه بدهد شاید به فوتبال برگردم

سرخیو آگوئرو از باشگاه سابق خود منچسترسیتی به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی‌اش انتقاد کرد و درباره احتمال بازگشت به فوتبال توضیح داد.

آگوئرو: اگر قلبم اجازه بدهد شاید به فوتبال برگردم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی از سیاست‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه و ازجمله فروش رحیم استرلینگ در تابستان جاری انتقاد کرد. ستاره کهنه‌کار آرژانتینی درباره احتمال بازگشت به فوتبال هم صحبت کرد و گفت فعلا باید مراقب وضعیت قلبش باشد و بعدا در این‌باره تصمیم خواهد گرفت.

1674384

سرخیو آگوئرو در تابستان 2021 منچسترسیتی را ترک کرد و به بارسلونا پیوست، تنها با این هدف که در کنار دوست و هموطنش لیونل مسی بازی کند. اما همه چیز درست بر خلاف برنامه آگوئرو پیش رفت. مسی تابستان همان سال بارسا را به مقصد پاری‌سن ژرمن ترک کرد و آگوئرو هم خیلی زود مصدوم شد. او بعد از بهبودی در چهارمین بازی خود برای بارسا بیهوش شد و پزشکان تشخیص دادند به آریتمی قلبی مبتلا است. سرخیو آگوئرو در نهایت در ماه دسامبر 2021 در سن 33سالگی بازنشسته شد.

1674304

آگوئرو در صحبت‌های اخیرش به انتقال خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی به منچسترسیتی اشاره کرد و گفت:" خولین به من زنگ زد تا ببیند زندگی در منچستر چطور است. به او گفتم از سرما یخ می‌زنی".

ستاره کهنه‌کار آرژانتینی در ادامه به انتقاد از نقل و انتقالات تابستانی سیتی پرداخت و گفت:" من نمی‌فهمم چرا باشگاه باید رحیم استرلینگ را بفروشد. گاهی اوقات سیتی تصمیم‌های عجیب و غریب می‌گیرد".

وقتی از آگوئرو پرسیده شد آیا به ترک بازنشستگی و بازگشت به میادین فوتبال فکر می‌کند، او گفت:" اول باید ببینم وضعیت قلبم چطور پیش می‌رود. تازه اگر متوجه بشوم که قلبم اجازه می‌دهد باید یک سال تمرین کنم تا بتوانم برگردم".

دیدگاه‌ها