کد خبر : 1826511 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:15 | 27.8K بازدید | 13 دیدگاه

ملی‌پوشان دیرتر به اردوی تیم ملی بروند

درخواست استقلال؛ دوشنبه یا پنجشنبه بازی کنیم

باشگاه استقلال خواهان برگزاری مسابقه اش با نفت مسجدسلیمان در روزهای دوشنبه یا پنجشنبه است.

درخواست استقلال؛ دوشنبه یا پنجشنبه بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بلاتکلیفی تیم های لیگ برتری برای هفته سی ام مسابقات ادامه دارد. اگرچه سازمان لیگ باید تصمیم نهایی اش را بگیرد و زمان بازی های هفته پایانی را مشخص کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.
اصلی ترین موضوع در اعلام برنامه هفته پایانی لیگ برتر مربوط به استقلال و جشن قهرمانی این تیم است. استقلالی ها علاقه‌مند هستند که بازی با نفت مسجدسلیمان در زمانی برگزار شود که ملی‌پوشان آنها در اختیارشان است و بتوانند با حضور همه نفرات جشن قهرمانی را برپا کنند.
این در حالی است که سازمان لیگ زمان زیادی برای برگزاری بازی در اختیار ندارد.
بر اساس برنامه سازمان لیگ، روز یکشنبه دیدار پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و امکان برگزاری دیدار استقلال و نفت از هفته سی ام در این روز نیست.
از طرف دیگر با توجه به اینکه شهرخودرو هنوز برای بقا شانس دارد، در صورتی که این تیم مقابل پرسپولیس به برد برسد آنوقت سازمان لیگ مجبور است دیدار بعدی شهرخودرو مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال را به صورت همزمان برگزار کند.
در این شرایط اردوی تیم ملی نیز قرار است از 9 خرداد ماه(دوشنبه) آغاز شود و بازیکنان پرتعداد استقلال به این اردو خواهند رفت.
حال باشگاه استقلال طی صحبت هایی که با مسئولان سازمان لیگ داشته، خواهان برگزاری بازی با نفت مسجدسلیمان در یکی از روزهای دوشنبه یا پنجشنبه هفته جاری شده است. استقلالی‌ها معتقدند که سازمان لیگ می‌تواند در روز دوشنبه برای آنها بازی بگذارد و حتی اگر شهرخودرو نیز مقابل پرسپولیس برنده شد و شانس بقا داشت، می‌شود در روز پنجشنبه هفته جاری دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان و همچنین شهرخودرو مقابل فولاد انجام شود.
در این شرایط استقلالی‌ها معتقدند که بازیکنان ملی‌پوش می‌توانند با نظر اسکوچیچ چند روز دیرتر به اردوی تیم ملی بروند تا بازی آخر و جشن قهرمانی با همه نفرات برگزار شود.
باید منتظر ماند و دید در نهایت سازمان لیگ فوتبال چه تصمیمی در خصوص دیدارهای هفته سی‌ام اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها