کد خبر : 1826514 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:27 | 25K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ ماجدی به اعتراض اسکوچیچ: کم لطفی!

سرپرست فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گلایه کرد.

پاسخ ماجدی به اعتراض اسکوچیچ: کم لطفی!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران با لغو بازی تدارکاتی مقابل ‌کانادا بدون بازی های دوستانه برای برگزاری اردو به قطر خواهد رفت تا آنجا با تیم هایی که در برنامه خود جای خالی برای دیدار با ایران را داشته باشند، بازی کند دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی روز گذشته سکوت خود را شکست و یک استوری انتقاد آمیز علیه فدراسیون فوتبال در اینستاگرام خود منتشر کرد.

این واکنش اولین واکنش اسکوچیچ پس از مدت ها صبوری علیه اتفاقاتی بود که در فوتبال ایران رخ داده است؛ جالب است بدانید اسکوچیچ از زمان حضور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سه سرپرست مختلف را در سه سال بر بستر فدراسیون دیده که ممکن است این عدد بیشتر هم بشود چرا که مجمع فدراسیون فوتبال در این هفته برگزاری می‌شود و ممکن است تغییراتی در مسیر فوتبال ایران باشد.

حالا اسکوچیچ در انتقاد از این موقعیت که آن را به درستی سورئال و غیرقابل باور توصیف کرده، گفته است راهی جز تعهد و همبستگی بیشتر برای حفظ امانت تیم ملی و علاقه مردم وجود ندارد.

شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر این مسئله را با سرپرست فدراسیون فوتبال در میان گذاشت که ماجدی در پاسخ، صحبت های اسکوچیچ را کم لطفی او دانست و با انتقاد از سرمربی تیم ملی گفت: ما از ایشان و همکاران‌شان حمایت کرده‌ایم و فردا (امروز) بحث قراردادهای آنها هم به پایان می‌رسد.

ماجدی همچنین تاکید کرد که مسئولیت بازی کانادا و مسائل مربوط به آن به هیچ وجه متوجه فدراسیون نیست و از آنجایی که این بازی از طرف کانادا لغو شده، فدراسیون فوتبال نباید در این باره پاسخگو باشد.

البته ذکر این نکته ضروری است که برنامه ای که به اسکوچیچ ارائه شده بود، انجام دو یا سه مسابقه در کانادا و سپس بازگشت به ایران یا قطر برای ادامه اردو بوده و او حتی با انجام تک بازی مقابل کانادا در شهر ونکوور موافق نبود چرا که فاصله زمانی طولانی بین ایران و کانادا تاثیر منفی بیشتری را روی بازیکنان می‌گذاشت.

او همچنین از بابت سازماندهی سفر به آنکارا استانبول نیز نگرانی هایی جدی داشت؛ او البته دقایقی پیش وارد فدراسیون شده تا در این باره با جدیت بیشتری با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آنطور که در استوری انتقادی خود وعده داده، قرار است با خبرنگاران به تفصیل در این باره حرف بزند.

دیدگاه‌ها