کد خبر : 1826547 | 07 خرداد 1401 ساعت 15:07 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

عابدزاده امشب دو رقمی می‌شود؟

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا امیدوار است در آخرین مسابقه فصل دروازه خود را بسته نگه دارد.

عابدزاده امشب دو رقمی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدزاده امشب در هفته پایانی لالیگا ۲ اسپانیا آخرین بازی خود را برای پونفرادینا انجام خواهد داد و پس از آن باید به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود، اما امیدوار است قبل از ملحق شدن به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ، با یک خاطره خوب فصل ۲۲-۲۰۲۱ را به پایان برساند.

عابدزاده که پس از چهار سال حضور در ماریتیمو پرتغال تصمیم گرفت راهی اسپانیا شود و در پونفرادینا بازی کند، در پنج مسابقه ابتدایی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا ۲ اسپانیا توانست شروع درخشانی داشته باشد و چهار کلین‌شیت به ثبت برساند، اما پس از آن اوضاع کمی بر وفق مراد او پیش نرفت و این وضعیت تا هفته‌های پایانی ادامه پیدا کرد.

امیر عابدزاده که نیم‌فصل اول موفقی در لالیگا ۲ داشت، در شرایطی امشب در هفته پایانی این رقابت‌ها جزو ترکیب پونفرادینا مقابل تیم سقوط کرده آموربیه‌تا قرار خواهد گرفت که امیدوار است طلسم کلین‌شیت نکردن او شکسته شود و دروازه خود را بسته نگه دارد.

گلر ایرانی پونفرادینا که در فصل جاری لالیگا ۲ اسپانیا ۳۵ بار به میدان رفته و ۹ بار دروازه خود را بسته نگه داشته، امیدوار است امشب تعداد کلین‌شیت‌های خود را دو رقمی کند و پس از آن درباره آینده‌اش که گفته می‌شود راهی باشگاه دیگری خواهد شد، تصمیم‌گیری داشته باشد.

عابدزاده آخرین بار در هفته سی و یکم لالیگا ۲ اسپانیا مقابل مالاگا کلین‌شیت کرد و پس از آن در ۹ مسابقه پیاپی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد که امیدوار است امشب این روند برای او پایان پیدا کند و مقابل آموربیه‌تا کلین‌شیت داشته باشد.

دیدگاه‌ها