کد خبر : 1826551 | 07 خرداد 1401 ساعت 15:29 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

سقوط در انتظار الفیصلی عربستان؛

سرنوشت عجیب حریف آسیایی شاگردان نکونام

تیم الفیصلی جزو اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط از لیگ حرفه‌ای عربستان است.

سرنوشت عجیب حریف آسیایی شاگردان نکونام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام در شرایطی باید روز چهاردهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیصلی عربستان قرار بگیرند که بعید است کار چندان سختی در این مسابقه داشته باشند چراکه حریف آنها شرایط سخت و عجیبی را در این هفته‌ها سپری می‌کند.

تیم فولاد ایران که بالاتر از تیم‌های شباب الاهلی امارات، الغرافه قطر و آخال ترکمنستان در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، حالا شرایطی دارد که می‌تواند صعود راحت‌تری نسبت به دور گروهی را در دور حذفی تجربه کند و مقابل حریفی قرار بگیرد که شاید فصل آینده در لیگ حرفه‌ای عربستان نباشد!

الفیصلی عربستان در گروه E فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان با نسف قارشی ازبکستان، السد قطر و الوحدات اردن رقابت کرد که در نهایت به‌عنوان دومین تیم توانست به مرحله حذفی راه پیدا کند و حریف شاگردان جواد نکونام در دور یک‌هشتم شود، اما آنها جدا از رقابت‌های آسیایی، سه مسابقه سخت و حساس داخلی را پیش رو دارند.

تیم فوتبال الفیصلی در شرایطی از ساعت ۲۰:۵۰ امشب(شنبه) مقابل تیم رده یازدهمی الاتفاق قرار می‌گیرد که شکست در این مسابقه می‌تواند آنها را از همیشه به سقوط از لیگ حرفه‌ای عربستان نزدیک‌تر کند.

الفیصلی در حال حاضر ۲۹ امتیازی و تیم چهاردهم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان است و یکی از سه گزینه اصلی سقوط به شمار می‌رود، اما در صورت کسب نتیجه در سه بازی باقی مانده خود برابر تیم‌های الاتفاق و الطاعی که گزینه سقوط هستند و همچنین الهلال که برای قهرمانی تلاش می‌کند، شانس بقا در این رقابت‌ها را دارد، و اگر موفق به انجام این کار نشود، فولاد باید در مرحله حذفی آسیا به مصاف یک تیم دسته دومی از عربستان برود!

دیدگاه‌ها