کد خبر : 1826559 | 07 خرداد 1401 ساعت 16:43 | 79.3K بازدید | 13 دیدگاه

جیمز میلنر فاش کرد

تمسخر کریستیانو قبل از فینال به سبک کلوپ

یورگن کلوپ قبل از فینال سال 2018 بین لیورپول و رئال از حرکت جالبی برای تغییر روحیه بازیکنانش استفاده کرده بود.

تمسخر کریستیانو قبل از فینال به سبک کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول در فینال لیگ قهرمانان حاضر است و یک بار دیگر باید به مصاف رئال برود. سال 2018 در کی‌یف، قرمزها بازی را به رئال باختند ولی یک سال بعد بازهم به فینال رسیدند و با شکست 2-0 تاتنهام، جام را بالای سر بردند.

جیمز میلنر، ستاره لیورپول خاطره ای جالب از یورگن کلوپ و حرکت عجیب او در رختکن، قبل از رویارویی با رئال در فینال 2018 تعریف کرد:

1713371

 

فشارها در آن دیدار روی لیورپول بسیار زیاد بود چرا که این تیم از سال 2007 به فینال لیگ قهرمانان نرسیده بود و این در حالی بود که رئال مادرید در پی کسب سومین قهرمانی متوالی خود در این بازی ها بود. ما دیدیم که او یک لباس زیر از برند کریستیانو رونالدو بر تن کرده است. کلوپ در حالی به جلسه آمد که پیراهن خود را درون شلوارک با مارک CR7 کرده بود. تمام رختکن از خنده روی زمین افتاده بود. این اتفاق یخ ما را شکست. معمولا در چنین شرایطی همه جدی و متمرکز هستند اما او آرام بود و شوخی های خودش را می کرد. او صدها شوخی مانند این کرده است. وقتی می بینید مربی بسیار آرام و مطمئن است، این روی بازیکنان نیز تاثیرگذار خواهد بود. او در این مسائل مانند یک پدر برای بازیکنان است. شوخی ها و زبان بدن او می تواند تا حد بسیار زیادی فشار را از روی بازیکنان کم کند. وقتی مشکلی دارم به او مراجعه می کنم. چند روز قبل به او پیام می دهم و می خواهم برای من وقت بگذارد. همیشه سعی می کند با همه همدردی کند و واقعا فرد خاصی برای من است. او بیش از مربی، یک دوست خوب برای من است.

1717049

شناخت از رئال
ما تاریخ آنها را می دانیم. آخرین باری که با آنها روبرو شدیم، هیچ عنوان قهرمانی به عنوان یک گروه کسب نکرده بودیم و این تفاوت بزرگی ایجاد می کرد. اما از آن زمان، ما جام های بزرگی کسب کرده ایم و تیم بسیار بهتری هستیم. اینجا حرف از انتقام نیست. ما وقتی برای بازی با اتلتیکو به مادرید رفتیم، چند بار در کمپ تمرینی رئال مادرید تمرین کردیم. وقتی وارد باشگاه رئال می‌شوید، تمام جام‌های اروپایی شان آنجاست، از جمله همان جامی که زیرش نام "کی‌یف" دیده می شود. وقتی آن جام را دیدم، به خودم گفتم، این می توانست مال ما باشد ولی نشد.

1716802

خاطره تلخ از بیل

بیل کارهایی عجیب در فینال انجام داد و گل هایی زد که غیرممکن به نظر می رسید. او باورنکردنی بود و همه چیز را تغییر داد. درباره این موضوع به اندازه کافی صحبت نشد و او حتی گل فصل لیگ قهرمانان اروپا را هم نگرفت!

1513547

تمرین پنالتی برای فینال

من، صلاح و فابینیو و برخی از بچه‌ها قبل از هر مسابقه تمرین می‌کنیم. ما این کار را در تمام فصل انجام داده‌ایم. با تغییر قانون گل‌های خارج از خانه، پیش‌بینی کردیم که پنالتی‌های بیشتری وجود داشته باشد، بنابراین تمرین کردیم. باشگاه همچنین این تکنولوژی neuro11 را هم برای بهبود پنالتی ها در اختیار ما قرار داده است.

دیدگاه‌ها