کد خبر : 1826560 | 07 خرداد 1401 ساعت 16:50 | 10.4K بازدید | 8 دیدگاه

به دنبال برد سومین نماینده بزرگ لیگ برتر؛

مسیر انگلیسی؛ فصل درخشان رئال تکمیل می‌شود؟

رئال مادرید روزهای تلخ و شیرین فراوانی مقابل نمایندگان انگلیس در لیگ قهرمانان داشته است.

مسیر انگلیسی؛ فصل درخشان رئال تکمیل می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تقابل حساس با لیورپول در دیدار فینال پاریس امشب، مسابقه شماره 32 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با یک تیم لیگ برتری محسوب می شود. از 31 بازی قبلی، این تیم پرافتخار اسپانیایی در 13 مسابقه پیروز شده، در 11 بازی شکست خورده و هفت بار نیز مساوی کرده است.  اولین تقابل رئال مادرید با تیمی از فوتبال انگلیس در فصل 00-1999 رقم خورد و آنها در یک چهارم نهایی با منچستریونایتد دیدار کردند. 

1717099

لوس بلانکوس در بازی اول با تساوی بدون گل متوقف شد، اما در بازی دوم 3-2 پیروز شده و راهی دور بعد شد. رئال مادرید در نهایت عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در آن فصل به دست آورد. در بین باشگاه های انگلیسی، رئال مادرید بیشتر از همه با لیورپول روبرو شده است. آنها در هفت مسابقه برابر این تیم انگلیسی صف آرایی کرده، چهار بار پیروز شده، دو مرتبه شکست خورده و یک بار نیز به نتیجه تساوی رضایت داده است.

اما تنها تقابل رئال مادرید در مسابقه فینال در لیگ قهرمانان با یک تیم انگلیسی نیز برابر همین لیورپول بوده است. چهار سال قبل تیم زین الدین زیدان در دیداری جنجالی و در شب مصدومیت محمد صلاح و اشتباهات عجیب لوریس کاریوس، 1-3 شاگردان یورگن کلوپ را مغلوب کرده و به آخرین عنوان قهرمانی خود دست یافت. جالب اینجاست همچنین رئال مادرید در فصل جاری موفق شد در دیدارهای فراموش نشدنی و با بازگشت های تاریخی خود در مراحل قبل دو نماینده قدرتمند انگلیس یعنی چلسی و منچسترسیتی را شکست داده و به فینال راه یابد. حالا برای بالا بردن جام قهرمانی، تیم کارلو آنچلوتی لیورپول هجومی و آماده را در پیش روی خود می بیند.

1710885

دیدگاه‌ها