کد خبر : 1826564 | 07 خرداد 1401 ساعت 17:19 | 11.8K بازدید | 13 دیدگاه

فن‌دایک: بنزما فوق‌العاده است، اما من هم بد نیستم!

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول به تمجید از کیفیت کریم بنزما پرداخته است.

فن‌دایک: بنزما فوق‌العاده است، اما من هم بد نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در فصل جاری عملکردی فراتر از تصور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان داشته و برابر پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی موفق به زدن 10 گل شده است. بی تردید این ستاره باتجربه و فرانسوی مهم‌ترین خطر رئال مادرید روی دروازه لیورپول در فینال امشب محسوب می‌شود، اما ویرژیل فن دایک مدعی شد او و دیگر بازیکنان لیورپول، آماده رویارویی با این چالش بزرگ هستند.

1717109

ویرژیل فن دایک گفت: "من از تماشای بازی کریم بنزما در این فصل لذت بردم و او کیفیت بالایی از خود نشان داده است. بدیهی است که بنزما کل تیم رئال مادرید نیست، اما عملکرد این بازیکن و گل‌های او در لیگ قهرمانان فوق العاده بوده است. کریم بنزما رهبر رئال مادرید و بازیکن بزرگی برای این تیم به‌شمار می‌آید. اما من خودم بازیکن بد و بی کیفیتی نیستم، بنابراین به‌همراه دیگر بازیکنان لیورپول مشتاقانه منتظر این چالش در فینال لیگ قهرمانان هستیم و خواهیم دید که در نهایت چه اتفاقی در زمین رخ خواهد داد.

احساس یک بازیکن بعد از قهرمانی در اروپا؟ قهرمان شدن در لیگ قهرمانان در سال 2019، رویایی بود که به حقیقت پیوست. همچنین فتح این تورنمنت در سال بعد از باخت در فینال برابر رئال مادرید برای ما بسیار خاص بود. اما امسال نیز کسب عنوان قهرمانی می‌تواند کمی خاص‌تر باشد، زیرا اولین فصل من بعد از بازگشت از مصدومیت است."

دیدگاه‌ها