کد خبر : 1826594 | 07 خرداد 1401 ساعت 20:33 | 72.7K بازدید | 12 دیدگاه

به مقصد بایرن مونیخ؛

ستاره لیورپول امشب خداحافظی خواهد کرد؟

به نظر می‌رسد دیدار مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان، آخرین مسابقه سادیو مانه در لباس لیورپول باشد.

ستاره لیورپول امشب خداحافظی خواهد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سادیو مانه، ستاره سنگالی و 30 ساله لیورپول در تابستان سال 2023 با این باشگاه به اتمام می‌رسد و علی‌رغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد این مهاجم گلزن صورت نگرفته است. به نظر می‌رسد سادیو مانه به دنبال تجربه چالشی جدید بوده و امشب و بعد از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان، تصمیم خود مبنی بر جدایی از لیورپول را اعلام خواهد کرد.

1716148

نشریه بیلد مدتی قبل در گزارشی مدعی شد مدیران بایرن مونیخ مذاکرات برای جذب سادیو مانه را آغاز کرده‌اند و حتی حسن صالح حمیدزیچ چندی قبل قرار ملاقاتی با مدیر برنامه این بازیکن داشته است. با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد سادیو مانه با لیورپول باقی مانده، به نظر می‌رسد او با رقمی در حدود 30 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ خواهد شد. رابرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله این باشگاه آلمانی در آستانه جدایی قرار گرفته و در هفته‌های اخیر علنا خواهان ترک بایرن مونیخ بعد از 9 سال شده است. حالا آنها سادیو مانه را به‌عنوان جانشین لواندوفسکی در نظر گرفته و به توافقات کلی نیز با این ستاره سنگالی دست یافته‌اند.

بدین‌ترتیب سادیو مانه بعد از سپری کردن 6 سال درخشان از لیورپول جدا خواهد شد. ستاره مورد علاقه یورگن کلوپ از ساوتهمپتون راهی این باشگاه شده و در سال‌های اخیر نقش مهمی در موفقیت‌های بزرگ لیورپول ایفا کرد. سادیو مانه پیش از انتقال به لیگ برتر و در روزهای پوشیدن لباس سالزبورگ نیز مورد توجه بایرن مونیخ و دورتموند قرار داشت و حالا بعد از یک دهه، فرصت بازی در بوندس‌لیگا برای او فراهم شده است.

دیدگاه‌ها