کد خبر : 1826605 | 07 خرداد 1401 ساعت 21:58 | 43.3K بازدید | 1 دیدگاه

ژوزه مورینیو در نقش راننده اتوبوس رم! (عکس)

ویدئویی از ژوزه مورینیو منتشر شده که سرمربی پرتغالی را در حال رانندگی با اتوبوس رم نشان می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که رم در فینال رقابت های لیگ کنفرانس اروپا مقابل فاینورد قرار گرفت و در نهایت موفق شد با تک گل نیکولو زانیولو حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این اولین جام اروپایی جالوروسی از سال 1961 به حساب می آمد و علاوه بر این باعث شد که یک رکورد ویژه به نام ژوزه مورینیو به ثبت برسد. در واقع سرمربی پرتغالی به اولین فردی تبدیل شد که سه جام معتبر فوتبال باشگاهی اروپایی یعنی لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس را فتح کرده است.

در روزهای اخیر ویدئو های جالبی از جشن قهرمانی رم منتشر شده است. در آخرین و شاید یکی از جذاب‌ترین ویدئوها آقای خاص در حال رانندگی با اتوبوس رم مشاهده می‌شود. ‌ مورینیو در حال رانندگی بود که به یک‌باره اتوبوس را متوقف کرد چراکه مشخص شد که مربی دروازه‌بان‌های تیم یعنی نونو سانتوس را جا گذاشته است.

1717191

گفتنی است این اقدام جالب ژوزه مورینیو در حالی انجام شده که او پیش از این با کلمه اتوبوس غریبه نبوده است. اولین بار زمانی که او هدایت چلسی را برعهده داشت از تاکتیک این سرمربی پرتغالی به عنوان "دفاع اتوبوسی" یاد شده بود. یکی از خاص ترین موارد دیدار اینتر برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان سال 2010 بود؛ جایی که ژوزه مورینیو به شوخی تاکید کرد که تیمش مقابل بارسا به جای اتوبوس، هواپیما پارک کرده است.

دیدگاه‌ها