کد خبر : 1826615 | 08 خرداد 1401 ساعت 01:05 | 34.8K بازدید | 18 دیدگاه

خدا و VAR به آلیسون رحم کردند! (عکس)

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول خوش شانس بود که گل کریم بنزما آفساید اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در اغلب دقایق نیمه نخست تیم برتر میدان بود و رئال مادرید تا لحظات پایانی حتی یک حمله نصفه و نیمه نیز روی دروازه این تیم نداشت. اما در دقیقه 45 و روی فرار کریم بنزما از سمت راست محوطه جریمه بود که رئال مادرید فرصت خوبی برای پیش افتادن از لیورپول داشت و در نهایت گل این ستاره فرانسوی آفساید اعلام شد.

کریم بنزما به سمت داخل حرکت کرده و آلیسون بکر با خروج خود توپ را از مقابل پای این بازیکن دور کرد. اما در ادامه ناهماهنگی عجیب این دروازه‌بان برزیلی با خط دفاعی باعث شد توپ دوباره مقابل پای کریم بنزما قرار بگیرد و این بازیکن با بهره گیری از اشتباه مسلم آلیسون بکر، دروازه لیورپول را باز کند.

اما در نهایت این گل به دلیل پاس فده والورده و حضور اندرو رابرتسون پشت سر آلیسون بکر در نزدیکی خط دروازه مردود اعلام شد تا این سنگربان برزیلی با خوش شانسی از انتقادات احتمالی هواداران لیورپول رها شود. چهار سال قبل و در فینال کیف بود که لوریس کاریوس در مقابل همین رئال مادرید و کریم بنزما و گرت بیل دچار اشتباهات بزرگی شد تا لیورپول در فینال مغلوب شود. در ادامه آلیسون بکر راهی آنفیلد شده و دروازه این تیم را به نقطه امن ترکیب تیم یورگن کلوپ تبدیل کرد. اما او امشب در آستانه رقم زدن اشتباهی بزرگ بود و کمک داور به داد آلیسون بکر رسید.

1717262
1717271
1717258

دیدگاه‌ها