کد خبر : 1826649 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:24 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی و غیبت شش بازیکن در هفته پایانی

نساجی در حالی مهیای بازی با تراکتور در هفته پایانی می شود که به طور قطع در این بازی 6 بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت.

نساجی و غیبت شش بازیکن در هفته پایانی

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری و مسعود شجاعی همانند بازی با ذوب آهن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نساجی نخواهند بود و محمد قربانی هم کماکان در اردوی تیم امید به ثمر می برد. او پیش از بازی با هوادار اردوی تیم نساجی را برای پیوستن به جمع شاگردان مهدی مهدوی کیا ترک کرد. دیگر بازیکن مصدوم نساجی مهرداد عبدی است که در بازی با ذوب آهن نساجی را همراهی کرد اما در پایان این بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه هسمترینگ اعلام کرد قادر به همراهی مازنی ها در بازی با تراکتور در هفته پایانی نخواهد بود. علاوه بر این چهار بازیکن، ایوب کلانتری و اکبر صادقی دو مهره تاثیر گذار تیم در خط هافبک به دلیل محرومیت قادر به همراهی نساجی در مصاف با ذوب آهن نخواهند بود. اسماعیل اسماعیلی سرمربی نساجی، باید تیمش را در غیاب این 6 بازیکن برای بازی با تراکتور در هفته پایانی آماده کند.

دیدار نساجی در برابر تراکتور سه شنبه در استادیوم پاس برگزار می شود. نساجی این فصل به دلیل بازسازی استادیوم شهید وطنی در 6 استادیوم شهدای ساری، نقش جهان اصفهان، امام رضای مشهد، آزادی تهران، انقلاب کرج و استادیوم پاس میزبان حریفان خود بود؛ می‌توان گفت که این شیوه میزبانی یک رکورد عجیب در فوتبال ایران محسوب می شود. با این حال نساجی قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر هم شرایط خوبی برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری دارد و بر خلاف فصل قبل باخطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه نیست.

دیدگاه‌ها