کد خبر : 1826654 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:00 | 15.9K بازدید | 19 دیدگاه

بدون حتی یک بار گلزنی؛

آمار وحشتناک لیورپول؛ ناکامی مطلق در سه فینال

لیورپول در این فصل در سه فینال به میدان رفت و حتی بک بار هم موفق به باز کردن دروازه تیم های حریف نشد.

آمار وحشتناک لیورپول؛ ناکامی مطلق در سه فینال

به گزارش "ورزش سه"، در ماه فوریه بود که لیورپول موفق به راهیابی به فینال جام اتحادیه شد و در دیدار نهایی برابر چلسی قرار گرفت. مسابقه دو تیم در طول وقت قانونی و اضافی با تساوی بدون گل همراه شد و در ضربات پنالتی این شاگردان یورگن کلوپ بودند که به پیروزی دست یافته و اولین جام فصل را از آن خود کردند. اما دو هفته قبل دقیقا همین اتفاق در فینال جام حذفی نیز تکرار شد. دوباره مرسی سایدی ها در فینال برابر چلسی صف آرایی کردند و باز هم نتیجه 0-0 در طول 120 دقیقه، کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی و در نهایت دومین جام فصل برای تیم کلوپ.

1717290

اما لیورپول که با برتری برابر ویارئال به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافته بود، در این دیدار نیز در طول 90 دقیقه در باز کردن دروازه رئال مادرید ناکام ماند و بارها مغلوب درخشش تیبو کورتوا درون دروازه شد. تیم کلوپ در مجموع 15 ضربه و البته 9 شوت در چارچوب داشته و فرصت های بسیار خوبی را از دست داد تا در نهایت مغلوب تک گل وینیسیوس جونیور شده و باز هم همانند سال 2018، در مسابقه فینال برابر رئال مادرید شکست بخورد.

لیورپول در مجموع در طول فصل جاری سه بار در دیدار فینال حضور یافته و 330 دقیقه برابر چلسی و رئال مادرید بازی کرد، اما حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد. مرسی سایدی ها اگرچه یکی از بهترین خط حمله های اروپا را در اختیار دارند، اما این آمار ضعیف در نهایت در لیگ قهرمانان شرایط را برای این تیم دشوار ساخته و جام قهرمانی را به رئال مادرید تقدیم کرد.

دیدگاه‌ها