کد خبر : 1826655 | 08 خرداد 1401 ساعت 10:45 | 42.4K بازدید | 8 دیدگاه

خشم کروس از خبرنگار آلمانی: چه سوالات مزخرفی!

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، از سوالات خبرنگار آلمانی پس از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان خشمگین شد.

خشم کروس از خبرنگار آلمانی: چه سوالات مزخرفی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.
شاگردان کارلو آنچلوتی مسیر سختی را برای رسیدن به فینال طی کرده و با عبور از سد پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی موفق شدند به دیدار فینال راه پیدا کنند و در این بازی نیز با تک گل وینیسیوس جونیور جام قهرمانی را از آن خود کردند. 
این چهارمین قهرمانی تونی کروس با پیراهن رئال مادرید به حساب می‌آمد اما او از سوالاتی که پس از بازی از سوی خبرنگار آلمانی از او مطرح شد بسیار ناراحت و عصبانی شد. 

 

1717511


این خبرنگار در مصاحبه با کروس به این نکته اشاره کرد که رئال مادرید تیم برتر زمین در این بازی نبوده و او پاسخ داد:« این که برابر لیورپول به دردسر بیفتید غیرمنتظره نیست. این دیگر چه سوالی است! این بازی‌های مرحله گروهی نیست، ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم. ما بسیار خوب جنگیدیم و می‌دانستیم که لیورپول تیم بزرگی است.»
با این حال این خبرنگار ZDF بار دیگر پرسید که آیا عملکرد خوب لیورپول باعث غافلگیری آنها شده یا نه که این بار با خشم کروس روبرو شد. این ستاره آلمانی رئال مادرید گفت:« تو 90 دقیقه وقت داشتی و دو سوال مزخرف مطرح کردی.»
او سپس صحنه را ترک کرد اما زمانی که بار دیگر در حال عبور از جلوی دوربین این شبکه بود به خبرنگار اشاره کرد و گفت:« تو دو سوال منفی پرسیدی، کاملا مشخص است که آلمانی هستی!»

دیدگاه‌ها