کد خبر : 1826673 | 08 خرداد 1401 ساعت 11:40 | 26K بازدید | 10 دیدگاه

سه بازی تیم‌های شهرستانی در تهران

درخواست فجرسپاسی: با پرسپولیس در آزادی بازی کنیم

باشگاه فجرسپاسی از سازمان لیگ درخواست کرده است که بازی این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

درخواست فجرسپاسی: با پرسپولیس در آزادی بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در صورت عدم پیروزی شهر خودرو برابر پرسپولیس در دیدار امروز، سقوط این تیم به همراه فجرسپاسی به دسته یک قطعی شده و پرونده رقابت های لیگ برتر در لیگ بیست و یکم همین امروز بسته می شود.

اما نکته جالب درخصوص برخی درخواست های تیم های شهرستانی برای برگزاری مکان دیدار هفته پایانی خود در تهران است. تیم فجرسپاسی که سقوطش یه دست یک قطعی شده، باید در دیدار آخر خود و در شهر شیراز به مصاف پرسپولیس برود.

حالا فجری ها درخواستی را مطرح کرده اند تا بازی پایانی برابر تیم یحیی گل محمدی به جای شیراز در تهران و در استادیوم آزادی برگزار شود.

علاوه بر این تیم شهر خودرو نیز که شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارد، درخواستی را مبنی بر برگزاری دیدار پایانی خود برابر فولاد و در استادیوم پاس قوامین ارائه کرده تا آنها برای دیدار هفته سی ام خود به مشهد برنگردند.

دیگر تیمی که خواستار برگزاری بازی خود در تهران شده، نساجی است. آنها باید روز سه شنبه به مصاف تراکتور بروند و از همین رو، تمایل دارند که بازی خود را در ورزشگاه دستگردی یا همان پاس قوامین برگزار کنند که البته این موضوع قطعی شده و قائمشهری ها بازی آخر خود را در تهران برگزار می کنند.

دیدگاه‌ها