کد خبر : 1826733 | 08 خرداد 1401 ساعت 17:14 | 37.9K بازدید | 7 دیدگاه

حمله قهرمان رئال مادرید به نشریه انگلیسی؛ احترام بگذار!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید خواهان احترام بیشتری از سوی رسانه‌ها شده است.

حمله قهرمان رئال مادرید به نشریه انگلیسی؛ احترام بگذار!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب با یک گل از سد لیورپول گذشته و باز هم موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد. اما بی تردید بهترین بازیکن این تیم تیبو کورتوا بود که بارها در طول 90 دقیقه با عکس العملی‌های خیره کننده خود در مقابل ضربات بازیکنان لیورپول ایستادگی کرده و در نهایت موفق به ثبت کلین‌شیت شد. تیبو کورتوا که در نهایت عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز به خود اختصاص داد، مدعی شد حالا رسانه‌ها به خصوص نشریات انگلیسی باید بیشتر به دوران ورزشی او احترام بگذارند.

1717308

تیبو کورتوا گفت: "من به‌خاطر تمام تلاشی که در دوران حرفه‌ای خود کرده‌ام، نیاز داشتم تا در یک فینال لیگ قهرمانان به برتری برسم تا به اسمم احترام بگذارند. زیرا من فکر نمی‌کنم به اندازه کافی به خصوص در انگلیس مورد احترام قرار گرفته باشم. حتی مجله فورفورتو در انگلیس اسم من را در بین 10 دروازه‌بان برتر جهان نیز قرار نداد. من فصل گذشته و در فینال لیگ قهرمانان شدت طرفدار چلسی بودم و امیدوارم آنها نیز در این فینال حامی ما بوده باشند. من عاشق چلسی هستم، اما بچه‌هایم را بیشتر دوست دارم و امیدوارم هواداران این باشگاه این موضوع را متوجه شوند.

پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول و در نشست مطبوعاتی گفتم ‌رئال مادرید فقط برای کسب پیروزی در فینال‌ها بازی می‌کند و ما تاریخچه‌ای غنی و فوق العاده داریم."

دیدگاه‌ها