کد خبر : 1826736 | 08 خرداد 1401 ساعت 17:40 | 48.7K بازدید | 12 دیدگاه

ایتالیایی به قولش عمل کرد

آنچلوتی و وعده‌اش به پرز پس از شکست در ال‌کلاسیکو

شکست ماه مارس رئال در ال‌کلاسیکو بارقه‌های تردید را نسبت به کارلتو و تیمش بالا برده بود.

آنچلوتی و وعده‌اش به پرز پس از شکست در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید 29 اسفند در برنابئو برابر بارسا 0-4 شکست خورد تا نه‌تنها روحیه آبی اناری‌ها برای ادامه رقابت در راه قهرمانی لالیگا افزایش یابد که تردیدهایی نسبت به تیم تحت هدایت آنچلوتی ایجاد شد. رئال همچنان فاصله امتیازی خوبی نسبت به بارسا داشت ولی نمایش ناامیدکننده در ال‌کلاسیکو باعث شد تا دوست‌داران بارسا نسبت به ادامه فصل امیدوار شوند.

1700202

 

بازی پس از ال‌کلاسیکو برابر سلتا بود و پیروزی در آن برای رئال حیاتی به نظر می‌رسید. اتفاقی که رقم خورد و رئال توانست اعتماد از دست رفته را بازیابی کند. کهکشانی‌ها در ادامه همه بازی‌های خود در لالیگا را بردند و به فاصله 4 هفته تا پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب کردند. در لیگ قهرمانان نیز رئال توانست از سد چلسی و سیتی در یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی عبور کرده و به فینال برسد. شب گذشته رئال با یک گل لیورپول را در فینال برد و قهرمانی شماره 14 خود را کسب کرد.

1717502

 

طبق گزارش مارکا، فلورنتینو پرز، رئیس رئال پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو با آنچلوتی تماس گرفته و از او توضیح خواسته بود ولی پاسخ مرد ایتالیایی ساده و روشن بود: آرام باش رئیس که هم لالیگا را می‌بریم و هم لیگ قهرمانان را. بله؛ وعده آنچلوتی به پرز، تمام و کمال عملی شد.

دیدگاه‌ها