کد خبر : 1826780 | 08 خرداد 1401 ساعت 21:32 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

کاشته‌های پاتوسی اینبار قسمت رشید شد(عکس)

هافبک آفریقایی فولاد برای دومین بازی متوالی موفق شد با ضربه ایستگاهی دروازه حریفان را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، اینکه هربار کار فولاد گیر کند، کاشته‌های آیاندا پاتوسی این گره را باز می‌کند دیگر در بازی این تیم به یک اصل تبدیل شده است. هافبک تکنیکی و خارجی فولادی‌ها بعد از گل تماشایی‌ای که هفته گذشته مقابل پیکان از روی ضربه ایستگاهی زد و زمینه ساز برد تیمش شد، اینبار مقابل سپاهان این حربه را تکرار کرد.

1717653

در آخرین دقایق نیمه نخست فولاد و سپاهان یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نصیب شاگردان نکونام شد که مطابق پیش‌بینی‌ها پاتوسی پشت توپ قرار گرفت. این بازیکن آفریقایی با ضربه‌ای دقیق توپ را به کنج دروازه رشید مظاهری و سپاهان فرستاد تا دیگر کاری از دست گلر باتجربه طلایی‌پوشان هم بر نیاید.
پاتوسی بعد از این گل به شادی خاص خودش هم پرداخت اما در ادامه با اضافه شدن سایر بازیکنان فولاد، آنها پیراهنی که روی آن تسلیت به مردم آبادان نقش بسته بود؛ به‌صورت دسته جمعی نمایش دادند تا به این شکل با داغ‌دیدگان حادثه متروپل همدردی کنند.

1717654
نکته قابل توجه اینکه پاتوسی در جریان بازی رفت فولاد و سپاهان نیز برای تیمش گلزنی کرده بود. او در جریان شکست دو بر یک فولاد گل تیمش را از روی پنالتی زد و حالا رفت و برگشت به سپاهان گل زده است.
کاشته‌ای که امروز پاتوسی وارد دروازه سپاهان کرد، ششمین گل فصل او به حساب می‌آمد. او در این فصل مقابل پیکان، گل‌گهر، شهرخودرو، نساجی و سپاهان(دوبار) موفق به گلزنی شده است.

1717652
عکس‌ها: محمد حریصی

دیدگاه‌ها