کد خبر : 1826785 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:00 | 28.8K بازدید | 2 دیدگاه

راز جشن ویژه ستاره رئال مادرید با صندلی چیست؟

سایت گل گزارش جالبی را درباره شادی منحصر به‌فرد داوید آلابا منتشر کرده است.

راز جشن ویژه ستاره رئال مادرید با صندلی چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، مدافع اتریشی بعد از پیروزی رئال مادرید برابر لیورپول و قهرمانی این تیم در چمپیونزلیگ، در جشن قهرمانی در حال تکان دادن صندلی مشاهده شد. در حقیقت این جشن دیگر به امضای داوید آلابا تبدیل شده زیرا این اولین باری نبود که او این کار را به نشانه شادی انجام می‌داد.

این بازیکن 29 ساله یک صندلی را می‌گیرد، آن را به هوا بلند می‌کند و در مقابل هواداران تیم تکان می‌دهد. آلابا در فرانسه و هنگامی که هم‌تیمی‌اش یعنی ادر میلیتائو یک صندلی را برای او آورد، یک بار دیگر این شادی معروف را انجام داد تا باز هم نگاه‌ها را به خود جلب کرده باشد.

1717408

این چالش جالب توسط ستاره اتریشی رئال مادرید بعد از پیروزی شگفت انگیز این تیم مقابل پاری‌سن ژرمن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد. با این وجود خود داوید آلابا در این‌باره گفته است: "خوب است که هر از چند گاهی جشن‌های جدید را امتحان کنیم و صندلی درست در لحظه مناسب آنجا بود. من به چیزی فکر نکردم و فقط احساسی بود که درونم وجود داشت."

گفتنی است داوید آلابا در تابستان گذشته با انتقالی آزاد از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و مجموعا در این فصل 46 بازی برای بلانکوس انجام داده و یکی از بازیکنان کلیدی آنها در راه فتح لیگ قهرمانان و لالیگا بوده است.

دیدگاه‌ها