کد خبر : 1826787 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:03 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

سقوط دومین تیم هم قطعی شد

شهرخودرو و پایان تلخ در لیگ برتر

تیم فوتبال شهرخودرو با شکست ۲-۱ مقابل پرسپولیس از جمع لیگ برتری‌های این فصل فوتبال ایران کنار رفت.

شهرخودرو و پایان تلخ در لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، در حالی‌که فجرسپاسی با شکست ۲-۱ مقابل تراکتور در تبریز به‌عنوان اولین تیم سقوط کننده لیگ برتر معرفی شده بود، شهرخودرو امروز در ورزشگاه آزادی با وجود ارائه یک نمایش خوب و تهاجمی موفق به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس نشد تا به‌عنوان دومین تیم، سقوط خود را به دسته پایین‌تر قطعی کند.

شهرخودرو در این فصل زمان زیادی در انتهای جدول قرار داشت. آنها لیگ را با رضا مهاجری آغاز کرده و با اکبر میثاقیان ادامه دادند و در نهایت با داوود سیدعباسی به اتمام رساندند؛ مربی جوانی که در دومین بازی خود در ورزشگاه آزادی بعد از بازی استقلال باز هم نشان داد که مایه‌های مربیگری را دارد و تیمش با حداقل گل مقابل پرسپولیس شکست خورد و البته موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه حریف ایجاد کرد.

1717665

شهرخودرو در حالی بعد از فجرسپاسی به لیگ پایین‌تر سقوط کرده که یک امتیاز کمتر از فجرسپاسی دارد که خود این موضوع هم از عجایب این فصل لیگ برتر فوتبال ایران بود. البته این باخت و این سقوط همان چیزی بود که برنامه ریزان لیگ هم به آن علاقه داشتند چرا که حالا با سقوط شهرخودرو، بازی فردای نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی که منجر به برگزاری جشن قهرمانی خواهد شد تا حدی برای نفتی‌ها که امتیازات لازم را برای بقا در لیگ جمع کرده‌اند؛ تشریفاتی خواهد بود.

یکی دیگر از موارد جالب و البته عجیب این فصل لیگ برتر این است که رضا مهاجری با موفقيت در یک تیم دیگر، سقوط تیمی که از ابتدای لیگ برای آن آرزوهای زیادی داشت؛ رقم زد.

شهرخودرو در دوران حضور چند ساله در رقابت‌های لیگ برتر روز‌های متلاطمی داشته؛ شروع با اسم پدیده و ادامه کار با نام شهرخودرو، سرنوشت عجیب دو مالکش و البته روزگاری موفقيت و تبدیل شدن به نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا.

آنها امروز از رقابت‌های لیگ برتر خداحافظی کردند.

دیدگاه‌ها