کد خبر : 1826792 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:30 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

زورمان نرسید؛ مگر می‌شود این همه اشتباهات داوری؟

فریاد و فغان سیدعباسی:خدایا تو هم هوای ما را نداشتی!

سرمربی شهرخودرو با اظهاراتی تند و فریادهای بلند نشست خبری خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

فریاد و فغان سیدعباسی:خدایا تو هم هوای ما را نداشتی!

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر از اول فصل سرمربی تیم بود تیمش را حفظ می‌کرد؟ گفت: ول کنید، کدام تیم؟ اصلا یعنی چی؟ من اصلا نمی‌فهمم. ما فوتبال بازی نمی‌کنیم. ما اصلا نمی‌آییم بجنگیم، این جنگ نابرابر است. پنج هفته است پدر ما را درآوردند، استغفرالله! پنج هفته کشتند تیم ما را! هی هر هفته گفتند باید اخراج می‌شد، نشد. این پنالتی نبود؟ ما باید این بازی را می‌باختیم؟ همه کارشناسان اینجا هستند، شهرخودرو باید این بازی را می‌باخت؟

وی افزود: هر کاری دلشان خواست با این تیم کردند. بابا این تیم یک روز خوش در زندگی‌اش ندیده از اول فصل تا الان. این بچه‌ها خودشان بودند و خودشان، چرا حقشان را نمی‌دهید؟ مگر بیشتر می‌خواهند؟ چرا راحت می‌گذرید از بغل این‌ها؟ بابا به قرآن اگر VAR بیاید فوتبال ایران، چه اتفاقاتی که نخواهد افتاد. اصلا ببین چه امتیازاتی که اینور آنور نمی‌شود. چرا نمی‌آید؟

1717682

او در حالی که با فریاد و صدای بلند اظهارات خشمگینانه خود را مطرح می‌کرد، اظهار داشت: فقط تیمهای ضعیف و بدبخت بیچاره‌ها حرص می‌خوریم. عین یک تیم سرراهی با ما برخورد کردند از وقتی من آمدم. عین یک تیم سرراهی برخورد کردند. کمک داور می‌گوید تقصیر داور بود به بازیکن شما کارت زرد نداد. کمک داور صدمتر با صحنه فاصله داشت اما بازهم از داور طرفداری می‌کرد. این اگر پنالتی نباشد، من دیگر سمت فوتبال نمی‌آیم تمام!

داوود سیدعباسی با اشاره به عملکرد داوران توضیح داد: بابا، چهار بازی است باید نیمه اول بازیکن حریف را اخراج می‌کردند، نکردند. فقط امیدوارم شهرخودرو درس عبرت تیمهای شهرستانی باشد. قدر بدانند، این تیم سرراهی بود. راجع به چی صحبت کنم؟ چه کار باید می‌کردیم جلوی پرسپولیس؟ نیمه اول خوب نبودیم اما نیمه دوم باید چه می‌کردیم؟ بنشینید و کارشناسی کنید. 40 درصد بازیکنان ما به قرآن مجید، اولین سال بازی در لیگ برتر می‌کنند. از تیم پارسال شهرخودرو 20 درصد بودند که امسال در تیم بازی کردند؟ این وضعیت تیم بود از اول فصل تا الان. با آن همه مشکلات و اتفاقات در شهرخودرو... خدایا تو هم هوای ما را نداشتی. یک روز خوش در این فوتبال به ما نشان نداد امسال. حق بچه‌های ما را ندادند و آن دنیا جواب خواهند داد. شش هفته است داوری سهوی، به ضرر ما سوت زد؛ شش هفته! هیچکس صدایش درنیامد... گفتند بنده خدا را دیدی این هفته هم اشتباه شد، عه این هفته هم اشتباه شد...  دوباره اشتباه شد...

1717681

سرمربی شهرخودرو با تمجید از شاگردانش عنوان کرد: من چه بگویم فنی؟ فقط دست این بچه‌ها را باید ماچ کنی، نمی‌دانی با چه وضعیتی بازی می‌کنند... زورمان نمی‌رسد، زورمان نمی‌رسد دیگر به تیم پرسپولیس... سوالی هست در خدمتم.

سیدعباسی در حال ترک سالن نیز جملاتی تند را به زبان آورد و با صدای بلند گفت: بابا VAR بیاورند ببینند کی قهرمان می‌شود؟ امتیازات چگونه جابجا می‌شود؟ تمام شد دیگر. امیدوارم شهرخودرو برای تیم‌های شهرستانی عبرت شود. ببینند چه بلایی سر شهرخودرو آوردند.

دیدگاه‌ها