کد خبر : 1826795 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:40 | 2.6K بازدید | 1 دیدگاه

بوحمدان اینبار با شوت گل نزد(عکس)

هافبک شوتزن فولاد اینبار با سر موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان را همواره بازیکنی شوتزن در فوتبال ایران شناختیم؛ هافبک کنونی فولاد که در این فصل یکی از بهترین عملکرد های خود را در ترکیب تیم جواد نکونام داشت و گل های حساسی نیز برای فولاد زده است.
او که سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیای امسال نیز را در کارنامه دارد، در بازی امروز فولاد مقابل سپاهان هم توانست دروازه حریف را باز کند. نکته قابل توجه این بود که بوحمدان نه با شوت، بلکه با یک ضربه سر زیبا برای فولاد گلزنی کرد.

1717689

درست در لحظاتی که سپاهان برای جبران گل خورده از پاتوسی تلاش می‌کرد، تیم فولاد صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال خوب بازیکن این تیم روی سر بوحمدان نشست. این هافبک توانمند نیز با رساندن خود به جایی که توپ فرود می‌آید با یک ضربه سر دیدنی دروازه سپاهان و رشید مظاهری را برای بار دوم فرو ریخت تا زمینه را برای برد تیمش بیش از قبل فراهم کند.
اگرچه فولاد در ادامه به گل سوم هم رسید و یک برد شیرین را جشن گرفت اما گلی که بوحمدان به ثمر رساند، یک اتفاق مهم برای کسب 3 امتیاز ارزشمند در هفته بیست و نهم لیگ برتر محسوب می‌شد؛ گلی که نقش بسزایی در حفظ جایگاه چهارمی برای فولاد خوزستان داشت.

دیدگاه‌ها