کد خبر : 1826798 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:48 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

رقابت سنگین برای کسب رتبه چهارم؛

گل‌گهر به خاطر بازی رودرو پایین‌تر از فولاد

در روزی که هر دو تیم گل‌گهر و فولاد مقابل حریفانشان پیروز شدند، این شاگردان نکونام بودند که توانستند با توجه به یک گل زده بیشتر رتبه چهارم را از سیرجانی‌ها بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود قهرمانی استقلال و مشخص شدن دو تیم سقوط کننده که دیدار شاگردان مجیدی برابر نفت مسجد سلیمان را تشریفاتی خواهد کرد و همینطور تعیین تکلیف نایب قهرمان، رقابت برای کسب رتبه چهارم تا هفته پایانی ادامه دارد.
گل‌گهر و فولاد خوزستان دو تیمی هستند که با توجه به شکست مس رفسنجان مقابل استقلال برای کسب این رتبه تلاش می‌کنند و در هفته ماقبل پایانی قرمزپوشان اهوازی دست به کار بزرگی زدند و با ثبت بهترین پیروزی تاریخ باشگاه مقابل سپاهان این تیم را با سه گل از پیش رو برداشتند. در تهران هم شاگردان امیرقلعه نویی با دو گل از رضا شکاری مقابل هوادار به برتری دست یافتند.

1717697
با این دو پیروزی هم گل گهر و هم فولاد 48 امتیازی شدند تا در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها این فولاد باشد که با وجود تفاضل گل مساوی که برای هر دو تیم هشت است، در رتبه چهارم قرار بگیرد.
در هفته پایانی گل گهر در سیرجان با ذوب آهن بازی خواهد کرد و فولاد نیز مقابل تیم سقوط کرده شهرخودرو در مشهد بازی خواهد کرد؛ دو دیداری که تکلیف تنها جایگاه مهم جدول (حداقل روی کاغذ) را مشخص می‌کند.
با این حال اگر در دو بازی باقی مانده نیز شاهد پیروزی هر دو تیم باشیم، این تیم فولاد خواهد بود که با اتکا به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت مقابل گل گهر و تساوی‌ای که در بازی برگشت مقابل این تیم کسب کرد، به دلیل برتری در بازی رفت، رتبه چهارم را به نام خودش خواهد زد.

1717695
در پایان باید به این نکته هم اشاره داشت که کسب رتبه چهارم در فصلی که تقویم لیگ قهرمانان آسیا دچار تغییر شده و احتمال کمی وجود دارد که تیم چهارم در فصل بعدی آسیا حاضر شود، بیشتر جنبه روانی برای گل گهر و فولاد دارد و به احتمال فراوان در سرنوشت دو تیم تغییری ایجاد نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها