کد خبر : 1826801 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:54 | 171.9K بازدید | 124 دیدگاه

تبریک ویژه سرمربی میلان به آبی‌ها

پیولی به استقلال: آفرین! آفرین!

استفانو پیولی سرمربی میلان ایتالیا با ارسال ویدئویی، قهرمانی استقلال در لیگ برتر را تبریک گفت.

پیولی به استقلال: آفرین! آفرین!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال و میلان در ایران فصل شیرین و فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتند. آبی های پایتخت پس از 9 سال و روسونری نیز بعد از 11 سال در لیگ های ایران و ایتالیا جام قهرمانی را بالای سر بردند تا به سالها انتظار هواداران خود برای کسب جام پایان دهند.

استقلالی ها که روی نیمکت خود از حضور یک مربی ایتالیایی به نام گابریله پین بهره می برند، امسال توانستند به دوران سالها دوری از کسب جام پایان دهند و در ایتالیا نیز یکی از دوستان پین دست به کار بزرگی زد و میلان را بعد از مدت ها به قهرمانی اسکودتو رساند.

1717699

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی میلان که با گابریله پین دستیار فرهاد مجیدی دوستی قدیمی دارد، با ارسال ویدیویی غیرمنتظره، قهرمانی آبی پوشان پایتخت را به این مربی ایتالیایی، کادرفنی و بازیکنان استقلال تبریک گفت.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در توضیح این ویدئو نوشته است: آقای استفانو پیولی سرمربی میلان ایتالیا که توانست این تیم را امسال و پس از ۱۱ سال به‌عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا برساند، با ارسال ویدئویی برای گابریله پین، قهرمانی تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر را به بازیکنان و فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان پایتخت تبریک گفت.

ویدئو: 252803

پیولی در این ویدیو گفت: سلام به همه مخصوصا شما بازیکنان استقلال. قهرمانیتان در لیگ را تبریک می گویم. آفرین، آفرین. همچنین به طور ویژه به سرمربی فرهاد تبریک می گویم. همه ما (میلان و استقلال) در حال سپری کردن یک تجربه شیرین و موفق هستیم. پس جشن بگیرید که تا می شود باید از آن لذت برد.

دیدگاه‌ها